دشمن می خواهد محبت مردم به یکدیگر را به دشمنی تبدیل کند

سرویس کرمانشاه _ احمد وحیدی گفت: دشمن به دنبال این است که محبت اقشار مختلف جامعه نسبت به یکدیگر را به دشمنی تبدیل کند و آنان را در مقابل هم قرار دهند.

وزیر کشور در آیین تکریم و معارفه استاندار کرمانشاه، استاندار جدید این استان را شخصیتی خلاق، مبتکر و اندیشمند توصیف کرد و گفت: تجربیات ارزشمند وی می تواند به خوبی کرمانشاه را به سمت پیشرفت هدایت کند.

وی ادامه داد: دشمنان تمام تلاش خود را برای ایجاد یاس و نارضایتی در جامعه ایران اسلامی به کار گرفته است اما ما همچنان در مسیر رشد کشور حرکت می کنیم.

وزیر کشور عنوان کرد: امروز به برکت تبعیت از خون شهدا در مسیر رسیدن به قله پیشرفت هستیم و این‌ موضوع دشمنان ما را ناراحت کرده است.

وی عنوان کرد: دشمن به دنبال آن است که خبرهای مهم و پیشرفت های کشور را با حاشیه سازی مخدوش نماید و فعالیت های اقتصادی دولت را مخدوش کند و جلوی پیشرفت اقتصادی کشور را بگیرد.

وحیدی ادامه داد: امروز مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسوولان کشور اعتماد دارند اما دشمن در تلاش است که این موضوع را به بی اعتمادی تبدیل کند.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام تلاش ها و همه نیروهای اهریمنی که به میدان آورد باز هم همچون گذشته شکست خورد، گفت: دشمن مادامی که ما به متعهد به انقلاب باشیم نمی تواند راهی برای رخنه به کشور پیدا کند.

وحیدی با بیان اینکه دولت از زمان به روی کار آمدن با مشکلات بسیاری همچون کرونا و مردمی سازی یارانه ها روبه رو شد، افزود: همان طور که دیدیم اصلاحات اقتصادی کشور به خوبی پیش رفت و با کمترین پیامدها به نتیجه رسید.

وی به عملکرد «بهمن امیری‌مقدم» استاندار پیشین نیز اشاره کرد و گفت: در طول یک سال گذشته اتفاقات مطلوبی در استان کرمانشاه از جمله بازگشایی مرز خسروی، تردد زائران اربعین حسینی و ... رخ داد.

کد خبر 40699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha