شب چله‌ای سخت برای مدیران ناکارآمد / عبدالله مرادی

سرویس کرمانشاه _ عبداله مرادی مدیر گروه رسانه ای میلکان در قالب یک یادداشت، به موضوع تغییر استاندار کرمانشاه و حاشیه های آن پرداخته است.

خبرگزاری کردپرس _ هیئت دولت در آخرین روز پاییز جوجه‌های استاندار کرمانشاه را شمرد و به واسطه عدم رضایت از عملکرد امیری‌مقدم ، صحرایی را به عنوان استاندار کرمانشاه معرفی کرد.

دولت، بدون اغماض، هنوز یکسال از عمر مدیریتی امیری مقدم نگذشته بود دست به تغییر او زد تا شب چله‌ای پر استرس‌ را در فضای مدیریتی کرمانشاه حاکم کند.

عدم پشتوانه مدیریتی امیری مقدم در کرمانشاه و به اصطلاح حضور او بدون تیم ،موجب شد که یکسال دیگر از فرصت‌های کرمانشاه با خطا و آزمون‌های بی نتیجه سپری شود.

هرچند که محمدطیب‌ صحرایی نیز همچون امیری‌مقدم سابقه کار دولتی را ندارد و به عنوان یک نیروی بومی سال‌ها است که از استان دور بوده اما بین این دو استاندار معزول و منصوب یک تفاوت اساسی وجود دارد، آن هم وجود تیم مدیریتی است.

نام صحرایی در همان روزهای اول تشکیل دولت نیز چندین بار به عنوان گزینه استانداری مطرح شده بود و طی این مدت نیز تیم حامیان وی در داخل استان و احیانا در هیئت دولت، بیکار ننشستند و حتی بیشتر از امیری‌مقدم در امر انتصاب مدیران همسو موفق بود.

با وجودی که بخشی از مدیران نزدیک به طیف صحرایی، به عنوان‌ پیش قراول در ادارات پست گرفته اند اما هنوز بدنه مدیریتی استان جای تغییرات زیادی دارد.

وجود سرپرستی در تمامی معاونت‌های استانداری کرمانشاه برگ برنده‌ای دیگر برای صحرایی خواهد بود تا بتواند هرچه سریعتر تیم مدیریتی خود را بچیند و اگر ملاک تغییرات شایسته سالاری باشد، شب چله‌ای بسیار سخت و پر استرس‌ را برای مدیران ناتوان و ناکار آمد رقم خواهد زد که طی این سال‌ها مانع توسعه و پیشرفت کرمانشاه بوده‌اند.

کد خبر 40672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha