آمادگی ۲۷ پایگاه امداد و نجات کردستان برای خدمت رسانی در زمستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: ۲۷ پایگاه امداد و نجات این جمعیت در جاده های مواصلاتی استان در زمستان به مردم خدمات می دهند.

به گزارش کرد پرس، پیام جلالی گفت: ۱۳ پایگاه امداد و نجات ثابت، چهار پست موقت و ۱۰ تیم پشتیبان در تمام محورهای مواصلاتی استان، در مواقع لزوم، امدادرسانی خواهند کرد.

وی افزود: علاوه بر این پایگاه ها که برای اسکان اضطراری در راه ماندگان در محورهای مواصلاتی استان آمادگی کامل دارند، شماره ۱۱۲ نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار کرد: تعداد ۱۷ دستگاه آمبولانس و ۱۲ دستگاه خودروی نجات در سطح استان تکمیل کننده خدمت رسانی عوامل این جمعیت در طرح امداد و نجات زمستانه است.

جلالی ادامه داد: بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان در آشیانه هلال احمر در سنندج مستقر است و همچنین تیم های عملیاتی هلال احمر، به صورت ۲۴ ساعته در پایگاه ها و پست های موقت و کشیک شعب، آماده ارائه خدمات هستند.

وی یادآور شد: علاوه بر امداد رسانی به خودروها و آسیب دیدگان، در قالب طرح زمستانه خدمات دیگری از جمله توزیع بسته غذایی، اسکان اضطراری نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه، لازم است رانندگان قبل از سفر با اطلاع کامل از وضعیت محورهای مواصلاتی و همراه داشتن تجهیزات متناسب با آن محورها سفر کنند.

کد خبر 40603

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha