توقف صادرات دام به کاهش قیمت گوشت  کمک می کند

سرویس کرمانشاه _ سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: با توقف صادرات دام و توزیع گوشت منجمد، قیمت گوشت قرمز در کرمانشاه کاهش خواهد یافت.

به گزارش کردپرس، ابراهیم رحیمی زنگنه در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان کرمانشاه که در سالن شهید رجایی فرمانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: براساس گزارش‌های ارائه شده در جلسه امروز کمبودی برای اقلام اساسی در کرمانشاه وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه محدودیتی در توزیع مرغ با توجه به کاهش قیمت وجود ندارد بیان کرد: قیمت گوشت قرمز با توجه به روند صادرات افزایش یافته است که از هفته گذشته ممنوعیت صادرات دام در استان کرمانشاه اعمال شد و با توزیع گوشت منجمد توسط پشتیبانی امور دام نیز امکان کاهش قیمت وجود دارد.

رحیمی زنگنه کاهش قیمت گوشت قرمز را منوط به بازرسی و نظارت بر بازار دانست و بیان کرد: توزیع گوشت منجمد براساس درخواست تأمین بازار توسط جهاد کشاورزی و تنظیم بازار استان و توسط پشتیبانی امور دام و از طریق عاملان فروش همچون فروشگاه‌های بزرگ به کاهش قیمت گوشت قرمز کمک خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه دولت سیزدهم برای برطرف شدن مشکلات بازار و رفع مشکلات معیشت مردم در حال تلاش است افزود: براساس این تلاش‌ها کمبودی برای اقلام اساسی در بازار وجود ندارد و میزان دسترسی به اقلام اساسی مورد نیاز خانوار کرمانشاهی نیز هر هفته رصد شود تا برای توزیع موارد مورد نیاز دستورهای لازم صادر شود.

رحیمی زنگنه با اشاره به دستور جلسه برای خرید میوه شب عید گفت: در دو سال گذشته در روند توزیع میوه شب عید مشکلاتی وجود داشت که باید با برنامه‌ریزی دقیق این مشکلات امسال تکرار نشود و خرید میوه نیز براساس ارزیابی تعاون روستایی از میزان تقاضای بازار کرمانشاه در چند روز آینده انجام خواهد شد.

کد خبر 40181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha