اصلاح بیش از ۹۰ درصد نقاط پرحادثه  در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ فریبرز کرمی، اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد نقط پرحادثه شناسنامه دار در محور های اصلی استان کرمانشاه ایمن سازی شده است.

به گزارش کردپرس؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: وقتی در یک نقطه تصادفات تکراری می‌شوند، کارشناسان راهداری آن نقطه را بررسی و برای کاهش تصادفات در آن نقطه برنامه‌هایی طراحی می‌کنند. اگر نقاط حادثه خیز جدیدتر با اولویت بالاتر شناسایی شود، کارشناسان این اداره کل، رسیدگی به آن را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

کرمی عنوان کرد: دستورالعمل جدید برای شناسایی و اولویت‌بندی نقاط پر حادثه‌ تصویب شده است و با توجه به رفع ۸۰ نقطه پرحادثه در استان طی سال‌های گذشته و الویت بندی نقاط پرحادثه باقی مانده شاهد روند تکمیل و رفع تمامی نقاط باشیم.

وی افزود: اعتبارات راه‌های اصلی و شریانی از مرکز و اعتبارات راه‌های روستایی و فرعی طبق قانون از طریق شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها تأمین می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال در تمامی حوزه با توجه به حجم تردد راه‌ها از جمله ساخت، خط کشی، نصب علائم، ایمن‌سازی بی‌نظیر عمل شده بیش از ۱۵۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است.

کد خبر 39420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha