151 هزار کردستانی متقاضی دریافت مسکن ملی هستند

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: برنامه ابلاغی نهضت ملی مسکن در استان ۸۷ هزار و ۲۳۹ واحد است که ۱۵۱ هزار نفر در شهرهای کردستان متقاضی بهره مندی از این طرح شده اند.

به گزارش کرد پرس، مصطفی رضایی گفت: تاکنون ۵۹ هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی در استان که پیامک دریافت و مدارک خود را تکمیل کرده اند تعیین تکلیف شده اند.

وی اظهار کرد: تاکنون برای ۱۰۶ هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی در استان پیامک ارسال شده که از این تعداد ۵۹ هزار نفر تعیین تکلیف شده اند و مابقی نیز مدارک خود را هنوز به ما تحویل نداده اند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه پالایش و بررسی مدارک متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن با جدیت در حال انجام است، افزود: برای تمام متقاضیانی که کار پالایش آنها انجام شده پیامک فرستاده خواهد شد و تلاش می کنیم این کار در اسرع وقت به پایان برسد.

رضایی ادامه داد: برنامه ابلاغی نهضت ملی مسکن در استان کردستان ۸۷ هزار و ۲۳۹ واحد است که در جریان مراحل مختلف ثبت نام حدود ۱۵۱ هزار نفر در شهرهای استان متقاضی بهره مندی از این طرح شده اند.

وی با بیان اینکه براساس تعهد انجام شده باید سالانه ۱۶ هزار واحد مسکن ملی در استان احداث شود، یادآور شد: تاکنون حدود ۳۵ هزار متقاضی در استان تایید نهایی شده اند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان به اراضی آماده بارگذاری در استان اشاره کرد و بیان کرد: بیش از ۱۱ هزار واحد آماده احداث در استان داریم که می توانیم مراحل ساخت آن را آغاز کنیم.

کد خبر 39042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha