جابجایی بیش از ۴ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی شش ماهه سال‌جاری بیش از ۴ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه جابجا شده است.

به گزارش کردپرس؛ فریبرز کرمی گفت: طی شش ماهه سال‌جاری ۴ میلیون ۴۸۲ هزار تن کالا از مبدا استان کرمانشاه توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای جابجا شده است.

وی گفت: از ابتدای سال‌جاری ۲۶۵ هزار و ۷۲۵ نسخه حواله صادر و تعداد بارنامه ها صادر شده نیز ۲۸۵ هزار نسخه است و صدور بارنامه الکترونیکی به منظور امنیت جابجایی حمل و نقل کالا، بهبود استانداردهای حمل بار، افزایش ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای، برقراری عدالت توزیع بار در ایجاد سامانه بارنامه برخط و یا همان الکترونیکی شدن صدور بارنامه به عنوان یک تحول در حوزه حمل و نقل جاده ای نیز در حال انجام است.

کرمی افزود: بیشتر تناژ جابجایی کالا در سطح استان مربوط به شهرستان کرمانشاه با ۲ میلیون ۷۹۶ هزار تن است و در استان کرمانشاه به دلیل دارا بودن ۲ کارخانه سیمان از عمده بار استان به اقصی نقاط کشور و پایانه های مرزی سیمان کیسه ای و فله ای با تناژ ۸۷۲ هزار تن کالای اصلی جابجا شده است.

وی عنوان کرد: ۱۰ کالای عمده حمل شده در سطح استان کرمانشاه: سیمان بصورت کیسه ای و فله، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، خاک معدنی، سنگ سنگبری، گازوئیل، مازوت، کنجاله می باشد.

کرمی در پایان افزود: رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه انجام می‌شود و هموطنان، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

کد خبر 38961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha