امام جمعه مهاباد: مسئولان باید جوابگوی مردم باشند

سرویس آذربايجان غربى- امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه مردم حق دارند به آنچه اتفاق افتاده در چارچوب قانون اعتراض داشته باشند، گفت: مسئولان هم در خصوص برخی مسایل به مردم جوابگو باشند و برای اقناع جامعه روشنگری کنند و اگر جایی قانون اجرا یا عمل نشده، برای مردم توضیح داده شود.

به گزارش کردپرس، از ایرنا؛ ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد اظهار کرد: هم اکنون امنیت حاکم در کشور ما در منطقه خاورمیانه بی نظیر است و دشمنان برای برهم زدن این امنیت و آسایش موجود برنامه ریزی کرده‌اند.

او با اشاره به اعتراض ها در برخی نقاط کشور افزود: مردم حق دارند به آنچه اتفاق افتاده در چارچوب قانون اعتراض داشته باشند، اما اغتشاش با اعتراض متفاوت است.

امام جمعه مهاباد گفت: نشانه اعتراض این نیست که با سنگ و آتش خانه و اموال مردم و دولتی را تخریب و باعث سلب آرامش و امنیت در داخل شهرها شویم.

او اضافه کرد: باید مسئولان در خصوص برخی مسایل به مردم جوابگو باشند و برای اقناع جامعه روشنگری کنند و اگر جایی قانون اجرا یا عمل نشده، برای مردم توضیح داده شود.

ماموستا امامی گفت: پلیس و نیروی انتظامی نقش مهمی در حفظ امنیت و آرامش جامعه ایفا می‌کنند و هر کدام از ما اگر هر جایی دچار مشکل شویم از نیروی انتظامی و پلیس تقاضای کمک و یاری داریم.

او تاکید کرد: یکی از شعارهای دولت سیزدهم مبارزه با فساد و ایجاد گشت ارشاد ضد فساد است لذا مردم توقع دارند کسانی که از بیت‌المال به نفع خود استفاده می‌کنند، مورد پیگرد قرار گیرند.

ماموستا امامی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان اسلام در طول دوران جنگ تحمیلی رشادت‌های زیادی برای حفظ خاک این مرز و بوم از خود به یادگار گذاشتند و باید باد و خاطره آنها همیشه ماندگار باشد.

کد خبر 38641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha