همه دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین پای کار هستند

سرویس کرمانشاه _ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بازدید خود از مرزهای محل تردد زوار اربعین گفت: واقعا همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها به ویژه دستگاه‌های خدمت‌رسان برای خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع) پای کار هستند.

به گزارش کردپرس؛ سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» روز سه‌شنبه در بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران افزود: انصافا همه ملت ما در کنار دستگاه‌های اجرایی نیز در راستای خدمت به زوار اربعین پای کار بودند.

وی سپاه پاسداران را نیز جزو یکی از دستگاه‌های اجرایی دانست که تمام توان و امکانات خود را در راستای خدمتگزاری به زوار اربعین امام حسین (ع) گذاشته است.

سردار سلامی در ادامه از خدمت‌رسانی دستگاه‌های خدمت‌رسان مانند جمعیت هلال احمر، وزارت بهداشت، شهرداری‌ها، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و نیروهای نظامی، مرزبانی و نیروهای اطلاعاتی قدردانی کرد و ابراز امیداوری کرد در راستای خدمت رسانی به زوار اربعین هرچه بهتر پای کار باشند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: ملت و مردم سرافراز ما همیشه در سخت‌ترین لحظه‌ها به اسلام، نظام و رهبری وفادار ماندند و پای ارزش‌های اسلام و انقلاب و امام حسین (ع) با عهدی که بسته‌اند همچنان وفادارند؛ انشاالله خداوند به ملت ما پیروزی و برکت بدهد.

سردار سلامی در پایان بیان کرد: سپاه خادم و خاک کف پای ملت ایران است و به این افتخار داریم که ملت ما را خادم خودشان بدانند چه به عنوان یک سرباز در جبهه ها دفاع از این ملت و چه در این صحنه رزمایش بزرگ اربعین خادم عزیزان باشیم.

کد خبر 38285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha