‍ تردد بیش از ۷ هزار زائر اربعین از مرز خسروی تا امروز

سرویس کرمانشاه - جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امنیت بسیار خوبی در مرز خسروی حکمفرماست، گفت: تا صبح امروز (شنبه - 12 شهریور) 7 هزار و 234 زائر اربعین از طریق این مرز راهی عتبات عالیات و کربلای معلی شده اند.

به گزارش کردپرس، سردار "جمال سلمانی" در قرارگاه اربعین انتظامی استان که در مرز خسروی تشکیل شد، اظهار کرد: علاوه بر خروج این تعداد زائر، 905 نفر نیز تا صبح امروز از طریق این مرز به کشور بازگشته اند.

وی با بیان اینکه تردد در مرز خسروی روان و زائران بدون هیچ مشکلی عازم عتبات عالیات می شوند، افزود: زوار کربلا از ساعت 6 صبح تا 17 عصر امکان تردد و سفر به عراق برایشان امکان پذیر است.

سردار سلمانی یادآوری کرد: روز گذشته (جمعه - 11 شهریور) 2 هزار و 708 نفر از طریق مرز خسروی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم کربلای معلی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به افزایش تردد جاده ای در استان کرمانشاه، یادآوری کرد: روز گذشته 760 هزار تردد جاده ای در محورهای استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل در این ایام بالغ بر 300 هزار تردد افزایش نشان می دهد.

وی همچنین از استقرار 90 تیم آشکار و پنهان در جاده های استان خبر داد و گفت: این تیم ها با استقرار 24 ساعته علاوه بر کمک به زائران اربعین نسبت به ایجاد امنیت در محورها و برخوردهای قانونی با رانندگان متخلف اقدام می کنند.

سردار سلمانی در پایان از اهتمام پلیس برای برقراری امنیت در استان خبر داد و گفت: در ایام اربعین بالغ بر 3500 نیروی پلیس در حوزه های مختلف مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین خواهند بود.

کد خبر 37784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha