بیمارستان حکیم در کرمانشاه به بهره برداری رسید

سرویس کرمانشاه _ بیمارستان حکیم شهر کرمانشاه همزمان با هفته دولت با حضور «وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش کردپرس _ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاح این بیمارستان گفت: همجواری با کشور عراق امکان توسعه گردشگری سلامت را در استان کرمانشاه فراهم کرده و دولت در این زمینه کمک می‌کند.

«محمدمهدی اسماعیلی» افزود: کرمانشاه به عنوان قطب تمدن ایزان اسلامی جایگاه مهمی در جغرافیای سیاسی کشور دارد و امیدواریم در حوزه های فناورانه و پزشکی سهم زیادی در اقتصاد کشور داشته باشد.

«بهمن امیری‌مقدم» استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: این بیمارستان نمونه خوبی از مشارکت بخش خصوصی است.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان، گفت: تلاش می کنیم امکانات لازم را در اختیار بیمارستان حکیم بگذاریم.

دکتر «محمدرضا هدایتی» مدیرعامل بیمارستان حکیم نیز در این مراسم گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و در ۱۴ طبقه آغاز شد و اکنون شاهد بهره برداری از آن هستیم.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای بهره برداری از این بیمارستان انجام شده است، افزود: برای تکمیل این مرکز ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار لازم است.

به گفته دکتر هدایتی با راه اندازی این بیمارستان برای ۴۵۰ نفر اشتغال مستقیم و ۲ هزار نفر تاکنون اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.

کد خبر 37425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha