لابراتوار هروئین در ارومیه منهدم شد

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از انهدام یک لابراتوار تولید و پخت و پز مواد مخدر هروئین در ارومیه خبر داد.

به گزارش کردپرس، ناصر عتباتی در این زمینه گفت: مامورین اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی مقام قضایی در پی انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی یک ماهه و رصد تحرکات یک باند تهیه و تولید موادمخدر مخدر از نوع هروئين را کشف کردند.

او ادامه داد: ماموران در یک عملیات منسجم و هماهنگ موفق به انهدام یک باب لابراتوار تولید و پخت و پز هروئين واقع در ارتفاعات صعب العبور ارومیه در منطقه عملیاتی درگیر در حاشیه نوار مرزی شدند که در این عملیات مقدار 49 کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئين، 24 کیلو گرم انواع پیش ساز و الات و ادوات تولید هروئين کشف شد.

عتباتی اظهار کرد: در این رابطه دو نفر از سرکردگان باند دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد و پرونده جهت انجام تحقیقات مقدماتی و رسیدگی تحویل دادسرای انقلاب داده شد.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: مبارزه بی امان باسوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر ادامه دارد و عقوبت سختی در انتظار کسانی هست که زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می دهند و جوانان کشور را به تباهی می کشند هست.

کد خبر 37408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha