رسانه های توسعه گرا را تقویت می کنیم

سرویس کرمانشاه _ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دوران رسانه‌های منفعت طلب و باجگیر به پایان رسیده است؛ در ادامه گفت:  به دنبال تقویت رسانه‌هایی هستیم که برای توسعه استان و کشور گام برمی‌دارند.

علی صفدری به مناسبت روز خبرنگار به همراه معاون فرهنگی و رسانه و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور در دفتر خبرگزاری کردپرس در کرمانشاه، با تقدیر از فعالیت‌های این رسانه در راستای توسعه استان، بیان کرد: برای دستیابی به اهداف مورد نظر، وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و مدیران کل، تنها بخشی از این جریان هستند و برای ایجاد یک فضای سالم و رسانه‌ای باید اهالی رسانه نیز تلاش کنند.

وی تاکید کرد: هرچقدر هم قانون را اصلاح کنند و بودجه اختصاص دهند، تا زمانی که اهالی رسانه نخواهند، اتفاق خاصی رخ نمی دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي بیان کرد: برای همفکری پیرامون چگونگی دستیابی به این اهداف، پای صحبت نخبگان، پیشکسوتان و فعالین این حوزه می‌نشینیم و نظرات و پیشنهادات آنها را می‌شنویم.

وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه یکی از شریف‌ترین، با اخلاق‌ترین و مظلوم ترین جامعه‌ های خبری کشور را دارد، خاطرنشان کرد: جامعه رسانه‌ کرمانشاه باید با افراد اندکی که زیاده‌خواه و باجگیر هستند، مقابله کنند. آنها نیز باید بدانند، دوره آنها تمام شده و دیگر جایی برای این حرکات نیست.

صفدری با بیان اینکه خوشحالیم مجموعه هایی همچون خبرگزاری کردپرس در استان حضور دارند که اخلاق مدار و اثر گذار هستند؛ گفت: ما برای کمک به اینگونه رسانه ها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

کد خبر 36985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha