تکمیل زیرساخت های خسروی نیازمند کمک استان های معین است

سرویس کرمانشاه _ سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: برای میزبانی شایسته زوار در مرز رسمی خسروی نیازمند استقرار و حضور پررنگ استان‌های معین کرمانشاه در شهرستان قصرشیرین هستیم.

به گزارش کردپرس؛ «محمد حیدری» در دیدار با معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۲ تهران، افزود: استان های کردستان، همدان، گیلان، اردبیل و قزوین و شهرداری منطقه ۲۲ تهران معین مرز خسروی در خدمات رسانی به زوار اربعین هستند.
وی اظهار داشت: شهرداری منطقه ۲۲ تهران معین شهرستان قصرشیرین در امر خدمت رسانی به زائران اربعین که از مرز خسروی عازم عراق می شوند، خواهد بود و درخواست داریم که یک نماینده ثابت برای هماهنگی امور در قصرشیرین مستقر کنند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: با توجه به محدودیت زمانی از شهرداری منطقه ۲۲ می خواهیم که در امر زیرساخت ها به خصوص در زمینه حمل و نقل و ایجاد سرویس های بهداشتی با توجه به اهمیت موضوع بهداشت به کمک قصرشیرین بیایند.

حیدری اضافه کرد: برای تردد روزانه ۱۰۰ هزار نفر زائر از مرز خسروی در ایام پیک اربعین نیازمند ۲ هزار چشمه سرویس بهداشتی هستیم و همچنین حمل و نقل زوار و انتقال و جابجایی زائران با توجه به مسافت ۲ کیلومتری قصرشیرین تا مرز خسروی و نقطه صفر محل خروج زائران مساله مهم دیگری است که با آن مواجه هستیم، از این رو استقرار سرویس های بهداشتی و ناوگان حمل و نقل اولویت های ما از شهرداری منطقه ۲۲ تهران است.

وی با بیان اینکه کمبودهای خود را به شهرداری منطقه ۲۲ اعلام می کنیم، گفت: تنظیف خیابان ها و معابر و مرز و جمع آوری و دفن بهداشتی زباله نیز مسایل دیگری هستند که باید مد نظر قرار گیرند.

وی اظهار کرد: تجربه شهرداری منطقه ۲۲ تهران در مرز مهران قابل توجه است ما نیز انتظار داریم این شهرداری به عنوان معین مرز خسروی و قصرشیرین در ایام اربعین امسال بتواند خدمات خوبی را به زائران ارایه دهد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ تهران نیز در این نشست گفت: ما تمام درخواست ها را بررسی می‌کنیم و به میزان نیاز نیرو و امکانات برای خدمات رسانی به زوار اربعین در شهرستان مرزی قصرشیرین مستقر خواهیم کرد.
«علیرضا علی‌بخشی» افزود: بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با جدیت بیشتر در قصرشیرین مستقر خواهیم شد و پیگیر اموری محوله خواهیم شد تا بتوانیم به زوار اباعبدالله الحسین(ع) خدمات خوبی ارائه دهیم.

کد خبر 36489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha