پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه،به مناسبت سفر استانی رئیس جمهور

سرویس کرمانشاه _ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه با انتشار پیامی از حضور رئیس جمهور و هیات دولت در این استان و استقبال ویژه مردم قدرشناسی و تشکر کردند.

به گزارش کردپرس، متن این پیام به شرح زیر است:

سفر کاروان دولت مردمی به کرمانشاه در ایام دهه ولایت و امامت و در آستانه عیدالله الاکبر موجی از امید و نشاط را در دل مردمان این سرزمین به عنوان الگوهای ایثار، شجاعت، شهامت، مقاومت و ایستادگی و نمادهای وفاداری و ولایتمداری ایجاد کرد.

عزم راسخ دولت و نگاه ویژه ریاست محترم جمهوری با تصویب ۲۰۰ طرح برای شتاب بخشی به مسیر توسعه و رونق اقتصادی و تشکیل قرارگاه اشتغال برای حل معضل بیکاری استان، نشان داد که اولویت دولت حل مشکلات و پاسداری از امید ایجاد شده است و برهمین اساس با نگاه تحول گرایانه، کار جهادی و تلاش شبانه روزی خدمتگزاران نظام و مشارکت مردم کرمانشاه، استان در مسیر شکوفایی، تعالی، پیشرفت و توسعه با بهره گیری از ظرفیت های متنوع بر پایه توانمندی های بومی و پشتیبانی ملی در ریل توسعه قرار خواهد گرفت و مرکز مبادلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی غرب کشور خواهد شد.

دیدارهای مردمی رئیس جمهور در فضایی صمیمی و به دور از تشریفات انجام شد که با حضور گرم، بی نظیر و بی بدیل مردم مواجه شد. استقبال سرشار و لبریز از محبت و صفای مردم خونگرم، مومن و میهمان‌نواز استان کرمانشاه از رئیس جمهور مردمی و جهادی، جلوه‌ی دیگری از عظمت، شکوه و اقتدار ایران اسلامی را در دیار جوانمردان، سلحشوران، مرزداران و مدافعان ایران اسلامی و منزلگاه عاشقان حسینی و دروازه عتبات عالیات به نمایش گذاشت و مایه قوت و دلگرمی بیشتر خادمان ملت شد.

کرمانشاه زیبا و سینه ستبر با دارا بودن اقلیم‌ها و آب و هوای متنوع از دیرباز تا به امروز همواره میزبان نژادها، اقوام و گروه‌های مختلف بوده و نماد وحدت است به گونه ای که با صلح و تفاهم و احترام در کنار هم زیسته‌اند و با حفظ و صیانت این خاک مقدس، در مقابل حمله متجاوزان و طمع دشمنان، تاریخی سرشار از حماسه و فداکاری را رقم زده‌اند.

بی‌شک مردمی که در صحنه‌های گوناگون دفاع از هویت و ارزش‌های اعتقادی و انسانی حماسه‌ساز و افتخارآفرین بوده‌اند و به سربلندی کشور جلوه‌ای درخشان بخشیده‌اند، در خور تقدیر و تشکر فراوانند.

از کاروان دولت مردمی، هیأت دولت و ویژه ریاست محترم جمهوری که با حضور ارزشمند و دغدغه مندی دلسوزانه خود، خیر و برکت را برای استان به همراه آوردند؛ تقدیر و تشکر می کنیم و امید داریم دستورات کارگشای جناب آقای دکتر رئیسی قطار رشد، توسعه و روند اشتغالزایی رادر استان سرعت ببخشد.

امیدواریم بتوانیم با همراهی مردم و دستگاههای اجرایی استان قدم های خود را در راه پیشرفت و رشد استان و رفع مشکلات سریع تر وموثرتر برداریم.

در پایان مجددا از مردم عزیز و سربلند استان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، نمایندگان مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات، نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی، دستگاه های اجرایی، خدمات رسان، فرمانداری ها، بخشداری ها، دستگاه های اجرایی، اهالی فرهنگ، ادب و رسانه و خبر، فعالان اقتصادی، نخبگان، صاحب نظران، سازمان های مردم نهاد، گروه ها و تشکل های سیاسی، احزاب، فعالان مدنی، اجتماعی و فرهنگی، اصناف، بازاریان عزیز که با تلاش های شبانه روزی و خالصانه موجبات میزبانی شایسته ای را برای رییس جمهور محترم و هیئت وزیران فراهم آوردند، تشکر و قدردانی می نماییم.

انشاءا... با پیگیری مصوبات سفر و بهره برداری از طرح های بزرگ و تکمیل پروژه ها، مشکلات استان کمتر شده و ضمن بهبود وضعیت معیشت مردم و رفع مشکل بیکاری، شاهد اقدامات تحول آفرین و امید بخش در استان باشیم.

مصطفی علماء، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه

بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه

کد خبر 35538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha