نگاهی به برنامه سفر ریاست جمهوری  به کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ " آیت الله سید ابراهیم رئیسی " رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در بیست و هشتمین سفر استانی خود صبح امروز پنجشنبه وارد کرمانشاه شدند.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ در سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه اعضای هیات دولت وی را همراهی می کنند و به‌عنوان نماینده تام الاختیار وی، ضمن بازدید از طرح های در حال اجرا و نیمه تمام در شهرستان های مختلف استان برای رفع مسائل، مشکلات عمومی و سامان بخشی به دشواری ها و دغدغه های همگانی در قالب ضوابط و قوانین جاری پیگیری، مساعدت و اقدام می کنند.

از جمله اعضای هیات دولت همراه رییس جمهور در سفر به استان کرمانشاه می توان به وزیران آموزش و پرورش، امور اقتصادی و دارایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی و ورزش و جوانان، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد.

همچنین معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی و معاون علمی فناوری رییس جمهور دیگر اعضای هیات دولت در این سفر هستند.

براساس برنامه اعلام شده، رییس جمهور در اولین برنامه خود به شهرستان سرپل‌ذهاب سفر می‌کند و در جمع مردم این شهرستان در حرم احمدابن اسحاق (ره) سخنرانی می کند.

سخنرانی در جمع مردم کرمانشاه در ورزشگاه حضرت امام (ره)، حضور در جلسات شورای اداری و شورای گفت و گو و اشتغال و نشست خبری با خبرنگاران از دیگر برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور در کرمانشاه است.

همچنین یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده رییس جمهوری به شهرستان اسلام آباد غرب سفر خواهد کرد و عیسی زارع‌پور و سید احسان خاندوزی وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارایی نیز به ترتیب به شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و سنقر می‌روند.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی مطالبات مردمی برنامه سفر به شهرستان‌های کنگاور و صحنه را در دستور کار خود دارد و سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری مطالبات شهرستان‌های جوانرود و روانسر را بررسی خواهد کرد.

سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در شهرستان هرسین حضور پیدا می‌کند و علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو به ثلاث باباجانی می‌رود و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز قصد سفر به شهرستان پاوه را دارد.

سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی نیز فردا به شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین سفر خواهد کرد و احمد وحیدی وزیر کشور نیز فردا به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری بررسی مشکلات شهرستان کرمانشاه را بر عهده دارد

همچنین در این سفر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده و حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی عضو شورای هماهنگی و ارتباطات با روحانیت نیز در کرمانشاه در نشست های تخصصی مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را بررسی می‌کنند/.

کد خبر 35450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha