نادیده گرفتن زنان در بخش‌های مختلف کشور آسیب‌زاست

سرویس ایلام - نماینده ایلام در مجلس و سخنگوی فراکسیون زنان در دیدار اعضای این فراکسیون با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نادیده گرفتن زنان در بخش‌های مختلف کشور آسیب‌زاست.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی عنوان کرد: بخشی از آسیب‌هایی که امروز با آن مواجه هستیم به خاطر عدم استفاده از ظرفیت‌های بانوان در بخش‌های مختلف کشور است که با یک هم‌افزایی فکری و وحدت رویه می‌توان این آسیب‌ها را به فرصت تبدیل کرد.

وی سفر اعضای فراکسیون زنان مجلس به استان ایلام را جهت نظارت بر حوزه‌های مختلف مرتبط با کمیسیون های تخصصی این اعضا و خصوصاً در حوزه مطالبات زنان استان دانست و گفت: این سفرها کمک می‌کند که در مجلس، مسائل مشترک همه استان‌های کشور را حل کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: مایه خوشحالی است که زنان در بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان استان عضو هیئت مدیریه و مدیرعامل هستند که در راستای کمک به این شرکت‌ها نماینده صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری به ایلام سفر کرده و امکانات و تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار عنوان کرد: یکی از چالش های پیش روی جامعه بانوان استان، زنان تحصیلکرده بیکاری است که انتظار دارند متناسب با توانمندی های که دارند از ظرفیت آنان استفاده شود.

او گفت: فعالیت و تصمیم سازی فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی نقش موثری در برنامه ها و فعالیت های حوزه بانوان کشور دارند و سفر اعضای این فراکسیون را به فال نیک می‌گیریم.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: نیاز است که فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در حوزه آسیب های اجتماعی، استان ایلام را مورد توجه و حمایت بیشتری قرار دهند.

کریمی تبار گفت: هزینه های ناباروری و درمان آن برای زوج های جوان به ویژه استان ایلام بسیار سنگین است و لازم است خدمات ویژه ای به این قشر ارایه شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: در صدا و سیما و رسانه ها باید به کرامت و منزلت زنان در مقابل عفت زدایی و تبلیغات گسترده دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در جامعه، بیش از گذشته پرداخته شود.

وی ادامه داد: زنان شایستگی خود را با فعالیت در عرصه های مختلف به ویژه حوزه های مدیریتی و مجلس نشان داده اند و شایسته است که نقش بیشتری در مدیریت‌ها داشته باشند.

کد خبر 34506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha