پیرشدن جمعیت، تهدیدی برای توسعه کشور است

سرویس کرمانشاه _بهمن امیری مقدم گفت: افزایش فرزندآوری و جوانی جمعیت لازمه ساختن یک ایران قوی و مقتدر در منطقه و در سطح دنیا است.

به گزارش کردپرس؛ امیری مقدم در اولین نشست قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که با حضور سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار و مدیران و مسئولان عضو برگزار شد؛ عنوان کرد:دشمنان سال‌هاست برای پیرشدن جمعیت و کاهش فرزندآوری در میان کشورهای مسلمان و به ویژه ایران اسلامی، برنامه ریزی می کنند.

وی گفت: قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در واقع با هدف مقابله جدی و هدفمند با تبلیغات مسموم و باورهای غلط پیرامون موضوع فرزندآوری تشکیل شده است.

امیری مقدم ادامه داد: این قرارگاه برای موفقیت بیشتر در این زمینه از پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه و گروه های مردم نهاد و تشکل های مذهبی استفاده می کند.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در زمینه تشویق خانواده‌ها به داشتن فرزند بیشتر، عنوان کرد: باید تلاش کنیم اقتصاد خانواده را تقویت کنیم و مشکلات و تنگناهای معیشتی مردم را کاهش دهیم.

استاندار کرمانشاه از جمله وظایف مهم این قرارگاه را تشویق زوج های جوان به فرزندآوری بیشتر و احساس مسئولیت در زمینه تهدیدات پیرشدن جمعیت و به خطر افتادن آینده کشور معرفی کرد.

کد خبر 34273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha