۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
سبک زندگی شهدای ایلام کتاب شد

سرویس ایلام - به قلم جواد سروری کتاب «یادم تو را فراموش» در خصوص سبک زندگی ۲۶ تن از شهدای استان ایلام در انتشارات سوره های عشق منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، این کتاب به سفارش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در ۷۹ صفحه و در قطع رقعی و با قیمت ۲۰ هزار تومان توسط نشر سوره‌های عشق منتشر شده است.

کتاب “یادم تو را فراموش” پس از کتاب‌های کاتو، شیلر، کتاب خاطرات شهید کاظم فلاحی، چهارمین اثر نویسنده جوان ایلامی جوادسروری است که به موضوع سبک زندگی شهدا بر اساس خاطراتی از شهدای استان ایلام می‌پردازد.

شهدایی که در این کتاب خاطراتشان دستمایه نگارش قرار گرفته عبارتند از شهید مهدی موسی‌زاده، شهید روح‌الله شنبه‌ای، آیت‌الله حیدری، شهید نورمحمد قربانی، شهید محمود پیرنیا، شهید جاسم امامی، شهید حجت‌اله سلیمانی، شهید هدایت صحرایی، شهید حمزه چناری، شهید کاظم فلاحی، شهید ناصر علوی‌فیلی، شهید ولی‌اله عباسی، شهید صالح میری، شهید عباس آقایی، شهید حشمت‌اله سهرابی، شهید علی بسطامی، شهید منصور آقابیگی، شهید جعفرعلی جعفری، شهید هادی شهبازی، شهید صمد اسدی، شهید علی غیوری‌زاده، شهید غلام ملاحی، شهید عدنان سابوته، شهید کام فتحی‌زاده، شهید محمدصادق محمدی و شهید آزادی‌بخت کاظم‌زاده.

سروری هفت شهر عشق، در جستجوی حقیقت و کتاب دلآرام و پاهای حاج حمید را دیگر آثار خود معرفی کرد که در نوبت انتشار قرار دارند.

این نویسنده جوان دفاع مقدس ایلامی در حوزه ادبیات نمایشی هم فعال است و دو فیلمنامه بلند شامل یک درام اجتماعی و یک مستند درام مربوط به یکی از شهدای استان ایلام در بانک فیلمنامه خانه سینما ثبت کرده است و از تهیه کننده‌ها و سازمان‌های مربوطه که در حوزه ادبیات نمایشی فعالیت دارند انتظار می‌رود برای تولید این آثار حمایت کنند.

کد خبر 341819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha