فساد و هدر دادن اموال عمومی اقلیم کردستان نباید ادامه یابد

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک عضو فراکسیون جماعت اسلامی در پارلمان اقلیم کردستان تأکید کرد جلسه پارلمان اقلیم به بررسی پاسخ های مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان اختصاص خواهد یافت.

به گزارش کرد پرس به نقل از المعلومه، "مسلم عبدالله" در این باره گفت: اعضای پارلمان پاسخ های مسرور بارزانی نخست وزیر و آوات شیخ جناب وزیر دارایی اقلیم در جلسه چند روز گذشته پارلمان مورد بررسی قرار خواهند داد.

مسلم عبدالله افزود: شمار زیادی از نمایندگان پارلمان، پاسخ های بارزانی را به هیچ عنوان قانع کننده نمی دانند. زیرا در آنها به مسائل مهمی مرتبط با دغدغه مردم اقلیم کردستان اشاره ای نشد و میزان درآمدهای مالی و درآمد فروش نفت و گذرگاههای مرزی اعلام نشد.

این عضو فراکسیون جماعت اسلامی در پارلمان اقلیم کردستان خاطرنشان کرد: اعضای پارلمان از جواب های مذکور، قانع نشدند. به همین دلیل، بار دیگر بارزانی را به پارلمان دعوت خواهند کرد. زیرا ادامه وضعیت اقتصادی اقلیم با این کیفیت و بدون یافتن راه حل هایی برای مبارزه با فساد و هدر دادن اموال عمومی ممکن نیست.

یادآور می شود هیئت رئیس پارلمان اقلیم کردستان با صدور یک سند رسمی اعلام کرد جلسه سه شنبه آینده پارلمان به بررسی چندین موضوع اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 341374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha