تلاش های برخی دولت ها برای آسیب زدن به اسلام نشانه شکست آنان است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- شورای عمومی حزب اتحاد اسلامی کردستان تاکید کرد که تلاش های مذبوحانه برخی دولت ها برای آسیب زدن به مقدسات دین اسلام نشانه شکست است.

به گزارش کردپرس، در نشست شورای عمومی حزب اتحاد اسلامی که با حضور صلاح الدین بهاء الدین دبیر کل و هادی علی رئیس رئیس شورای رهبری حزب، وضعیت کنونی اقلیم کردستان مورد بررسی قرار گرفته و بر ضرورت ایجاد اصلاحات اساسی توسط دولت و تامین حقوق و معیشت مردم تاکید شد.

در این نشست همچنین تاکید شد که تلاش های برخی دولت ها برای سیاه نمایی دین اسلام و آسیب به مقدسات اسلامی تلاش هایی عقیم و خنثی و نشانه شکست آنان است و از سوی این حزب محکوم می شود.

لازم به ذکر است که امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه در مراسم ادای احترام ملی به ساموئل پتی معلم فرانسوی که به دلیل نشان دادن کاریکاتور حضرت محمد (ص) در کلاسش توسط یکی از شاگردان اسلام‌گرای خود به قتل رسید، با اشاره به ارزش‌های جمهوری، تاکید کرد: استاد، ما از آزادی که شما به خوبی آموزش می‌دادید دفاع خواهیم کرد و به سکولاریسم ادامه خواهیم داد.

رئیس‌جمهوری فرانسه با گرامیداشت یاد این معلم، بیان کرد:حتی اگر برخی عقب بکشند، ما از کشیدن کاریکاتورها و نقاشی‌ها دست نخواهیم کشید.

این اظهارات ماکرون واکنش های منفی در کشورهای عرب و مسلمان به دنبال داشته و وی به سیاه نمایی درباره اسلام متهم شد.

کد خبر 341351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha