معاون وزیر ورزش: مشکلات استادیوم فوتبال بوکان پیگیری می شود

سرویس آذربایجان غربی- در پی مشکلات زیرساختی ورزشگاه بوکان و عدم سیستم روشنایی آن معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان، گفت: نصب و تجهیز سیستم روشنایی و رفع مشکلات حقوقی استادیوم 5000 نفری فوتبال خاتم الانبیاء شهرستان بوکان بطور جد مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

به گزارش کردپرس، استادیوم ٥ هزار نفری فوتبال خاتم الانبیاء شهرستان بوکان از مدت ها پیش با مشکلات زیرساختی و عدم سیستم روشنایی مناسب روبه رو است. به نحوی که بازی هایی را که سردار در خانه میزبان است، ناچارا در زمین ورزشگاه ارومیه بازی کند که در آن حالت باز هم امتیاز خانگی را از دست می داد و مهمان خواهد بود! این مشکل از یک سال پیش تا کنون همچنان ادامه دارد!!

جالب این جاست که شرکتی که اقدام به تاسیس روشنایی ورزشگاه بوکان می کند اعلام کرده که برای راه اندازی سیستم روشنایی ورزشگاه از سیستم متال استفاده می کند در حالی که این نوع سیستم بسیار هزینه‌بر است و در ماه حداقل ۱۵ میلیون هزینه می تراشد.

از این رو مسئولان در بوکان خواستار روشنایی ال ای دی شدند که بسیار کمتر در ماه هزینه دارد، ولی در نهایت شرکت اعلام کرده پایه‌هایی که در این ورزشگاه مستقر کرده اند، مختص روشنایی‌های ال ای دی نیست و متاسفانه بیش از یک سال است ناهماهنگی‌های مدیریتی، گریبانگری ورزشگاه و تیم سردار بوکان شده است.

عصر روز گذشته معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین، از استادیوم خاتم الانبیاء شهرستان بوکان بازدید کردند.

در این بازدید و پس از گزارش های لازم شکوه فر گفت: در سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به آذربایجان غربی مبلغ 10 میلیارد تومان بمنظور ایجاد سیستم روشنایی و رفع مشکلات حقوقی پیرامون این استادیوم مصوب شده است.

او ادامه داد: نصب و تجهیز سیستم روشنایی و رفع مشکلات حقوقی استادیوم 5000 نفری فوتبال خاتم الانبیاء شهرستان بوکان بطور جدّ مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت تا نوجوانان و جوانان خوب این شهرستان و بخصوص تیم های فوتبال این شهر در سریع ترین زمان از این استادیوم با کیفیت استفاده کنند.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان همچنن در در سفر به استان آذربایجان غربی از استادیوم ٥ هزار نفری فوتبال آزادی مهاباد بازدید کرد.

او مچنین بمنظور رفع مشکلات تخصیص اعتبارات ریالی تکمیل عملیات بازسازی و تجهیز سالن ژیمناستیک شهرستان مهاباد از این مکان ورزشی بعنوان قدیمی ترین مکان ورزشی مهاباد بازدید کرد.

کد خبر 33809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha