سرقت نافرجام از منزل دو خانم در محله بهار کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه، جزئیات سرقت نافرجام در محله بهار کرمانشاه را تشریح کرد.

به گزارش کردپرس؛ سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: مورخ یازدهم خردادماه چند سارق با استفاده از دیلم به قصد سرقت وارد یک منزل در محله بهار کرمانشاه می‌شوند.

وی افزود: دقایقی بعد ساکنان این منزل که دو خانم هستند به قصد ورود به منزل همراه خوردی شخصی خود درب پارکینگ منزل توقف می‌کنند که با صحنه باز بودن درب منزل مواجه می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: سارقان به محض اطلاع از بازگشت صاحب منزل، اقدام به فرار می‌کنند و از آنجا که خودروی پژو 206 سارقان درب منزل پارک شده و خودروی صاحب منزل نیز 206 است، ابتدا سارق اشتباهی سوار بر خودروی صاحب منزل می‌شوند و پس از متوجه شدن، مجدداً به خودروی خود باز می‌گردند.

سرهنگ دلیری ادامه داد: برخلاف ادعای برخی از افراد مبنی بر مسلح بودن سارقان، این افراد هیچ گونه سلاح گرم و سردی همراه نداشتند.

وی تاکید کرد: پلاک خودروی 206 سرقتی و سارقان نیز صورت خود را پوشانده بودند اما از طریق اقدامات اطلاعاتی آنان شناسایی و بزودی دستگیر خواهند شد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: دو خانم که بدلیل استرس بیهوش شده بودند، توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده و پس از طی مراحل درمانی هم اکنون ترخیص شده است.

کد خبر 33599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha