محورهای دومین جشنواره  «رسانه و عدالت» تشریح شد

سرویس آذربایجان‌غربی- مدیر روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی از برگزاری دومین جشنواره رسانه و عدالت در این استان با پنج محور و ۱٣ موضوع خبر داد.

اکبر تایوغ در گفت و گو با خبرنگار کردپرس اظهار کرد: دومین جشنواره رسانه و عدالت در استان آذربایجان غربی در ۵ محور یادداشت، خبر، گزارش کتبی و تصویری، فیلم کوتاه و عکس، موشن گرافیکی و اینفوگرافی برگزار می شود.

او در خصوص موضوعات جشنواره نیز گفت: عدالت، صلح و سازش، وکالت و عدالت، کارشناسی و عدالت، ارتباط اسناد رسمی و دعاوی، خدمات الکترونیک، کاهش جمعیت کیفری زندانها، مجازات‌های جایگزین حبس، تغییر کاربری اراضی زراعی و تجاوز به حریم رودخانه ها و دریاچه، حقوق عامه و حمایت از بیت المال، تولید اشتغال زایی دانش بنیان و دادگستری، عدالت و محیط زیست و نقدی بر عملکرد دستگاه قضایی را شامل می شود.

او بیان کرد: آثار ارسالی جهت شرکت در جشنواره باید در بازه زمانی اول فروردین ماه سال ۱۴۰۰ تا دهم تیر سال ۱۴۰۱ تولید و منتشر شده باشند.

تایوغ ادامه داد: آثار باید به صورت کامل و مرجع انتشار به همراه نسخه منتشر شده و مشخصات صاحب اثر و شهرستان مربوطه ارسال شود.

او بیان کرد: در هر محور به ٣ اثر برگزیده هیئت داوران، ۳ رسانه مجازی، ٣ رسانه مکتوب و ٣ خبرنگار برتر جوایز ارزنده‌ای تقدیم می‌شود.

مدیر روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: گستره اجرایی این جشنواره به کلیه رسانه های استان آذربایجان غربی اعم از روزنامه‌ها هفته نامه ها نشریات پایگاه ها و سال های الکترونیکی خبرگزاری‌ها پایگاه های خبری صدا و سیما خواهد بود.

به گفته تایوغ؛ اختتامیه جشنواره نیمه دوم مرداد ۱۴۰۱ خواهد بود و علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی Rvabtomwmy20@gmail.com و یا شماره واتساپ ٠٩١٤١٤٨٤٦٨٨ ارسال کنند.

کد خبر 33107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha