طرح های پیشنهادی سفر رئیس جمهور، ابعاد مختلف توسعه استان را دربرمی گیرند

سرویس کرمانشاه _ بهمن امیری مقدم با اشاره به جلسات مدیریت ارشد استان، طی 2 روز اخیر در تهران، گفت: تمام مباحث و ابعاد توسعه‌ای استان در جلسات و پیگیری‌ها در نظر گرفته‌ شده و امیدواریم در نتیجه سفر رییس‌ جمهور به کرمانشاه شاهد تحولات مثبتی در استان باشیم.

به ‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمانشاه، «بهمن امیری‌مقدم» روز دوشنبه با اشاره به جلسات و دیدارهای فشرده خود، معاونان استاندار و مدیران کل استان با مسئولان کشوری گفت: از روز گذشته جلسات پرباری با معاون اجرایی رییس‌جمهور و مسئول پیگیری سفرهای استانی، معاونان وزرا و مسئولان سازمان‌ها و نهادهای مختلف کشور داشته‌ایم.

وی افزود: در این جلسات فشرده پیرامون طرح‌های پیشنهادی استان برای تصویب در سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان کرمانشاه بحث و تبادل نظر کرده ایم.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه این جلسات مثبت و رضایتبخش بوده‌ است و پس‌ از تأیید نهایی مصوبات، اطلاعات لازم را درباره آن‌ها در اختیار مردم شریف کرمانشاه قرار خواهیم داد.

امیری‌مقدم به تلاش‌ها و پیگیری‌های چند ماهه برای بهره‌گیری مناسب از سفر استانی هیات دولت اشاره کرد و گفت: با توجه به اقدامات کارشناسی خوبی که از زمان طرح موضوع سفر استانی هیات دولت به کرمانشاه انجام داده ایم، تمام نیازمندی‌ها و ابعاد مختلف توسعه استان در طرح‌های پیشنهادی به تهران دیده ‌شده و موضوعات حوزه صنعت، گردشگری، کشاورزی، دامداری و … به‌ درستی در نظر گرفته شده‌ است.

استاندار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که سفر رییس‌جمهور و اعضای کابینه به استان کرمانشاه پربرکت و پرثمر باشد و در نتیجه این سفر شاهد تحولات مثبتی در استان باشیم.

گفتنی است رییس‌جمهور در ادامه سفرهای استانی به استان‌های مختلف کشور، قرار است به‌زودی به کرمانشاه سفر کند.

کد خبر 32945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha