۱۲۲ تُن برنج و روغن احتکار شده در سقز کشف شد

سرویس کردستان - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سقز گفت: ۱۲۲ تُن کالاهای اساسی مردم شامل برنج و روغن نباتی احتکار شده در یک انبار بزرگ کشف و ضبط شد.

به گزارش کرد پرس، بهنام میرزایی گفت: امروز با تلاش کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت سقز طی هماهنگی با نهادهای امنیتی یک انبار حاوی برنح پاکستانی و هندی و همچنین روغن نباتی در داخل شهر شناسایی و با هماهنگی نیروهای اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز سقز برای کشف آن اقدام شد.

وی با بیان اینکه در این انبار ۹۰ تُن برنج و ۳۲ تُن روغن نباتی کشف شد، افزود: بعد از کشف و ضبط اقلام فوق، این انبار پلمب و پرونده جهت سیر مراحل قانونی و ارجاع به مراجع قضایی تحویل مدیریت جهاد کشاورزی شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سقز با بیان اینکه در چند روز اخیر نظارت بر سطح بازار، بخصوص کالاهای اساسی تشدید شده، ادامه داد: نظارت بر سطح بازار در روزهای آینده نیز همچنان در قالب کمیته اقدام مشترک ادامه خواهد داشت.

میرزایی یادآور شد: فعالان اقتصادی که در حوزه کالای اساسی فعالیت دارند نسبت به تعیین کد نقش، ثبت انبار و ثبت اسناد ورود و خروج اقلام موجود در انبارهای خود در سامانه تجارت اقدام کنند تا مشمول قانون تبصره ۱۸ مبارزه با کالای قاچاق و ارز قرار نگیرند.

کد خبر 32416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha