ستادکل نیروهای مسلح با استقرار تیپ ارتش در استان ایلام موافقت کرد

سرویس ایلام - سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی به کردپرس گفت: ستاد کل نیروهای مسلح با استقرار تیپ ۲۸۴ متحرک هجومی در استان موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، نماینده ایلام یادآور شد: در جلسه با سردار باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کمیته امنیتی-دفاعی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در ایام بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱، جهت استقرار این واحد از ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایلام موافقت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استقرار تیپ ارتش در ایلام اخذ شد.

فلاحی توضیح داد: استقرار تیپ ارتش در استان ایلام علاوه بر مزایای امنیتی برای استان، از حیث محل خدمت سربازی و درجه داری برای فرزندان استان در ارتش و همچنین در حوزه های عمرانی و اقتصادی دارای مزایای بسیار برای استان ایلام است.

در متن نامه مشاور رئیس ستاد کل سرتیپ پاسدار دکتر مسعود مطهر به دکتر سارا فلاحی آمده است: «بازگشت به درخواست موضوع مذکور به فرمانده کل ارتش ابلاغ گردیده است ظرف مدت ۶ ماه نسبت به امکان سنجی، مکان یابی و جانمایی زمین اقدام و پس از دریافت زمین نسبت به ارائه برنامه ساخت اقدام نماید.»

کد خبر 32301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha