از معلمان نمونه و مدیران منتخب استان ایلام تجلیل شد

سرویس ایلام - طی آیینی از معلمان نمونه و مدیران منتخب استان ایلام با حضور جمعی از مسئولین ارشد استان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این آیین، به اهمیت جایگاه معلم اشاره کرد و گفت: آینده‌ی جامعه و سرزمین مدیون معلم است و اگر جایگاه معلم بیمه شود قطعا پیشرفت و تعالی جامعه بیمه و تضمین می شود.

علی درویشی تاکید کرد: معلمان می بایست بروز و آینده پژوه بوده چرا که آینده پژوهی از ایجاد خطا در انجام اقدامات کاسته و همچنین فرصت های برابر آموزشی را ایجاد می‌کند و در واقع عاملی برای توسعه فرهنگی و حرفه‌ای است که دانش های نوین را برای ما به ارمغان می آورد. معلمان می‌بایست مقتضیات درون و بیرون مجموعه‌ را بدانند و برای آن تلاش کنند. محتوای آموزشی نیز باید با تحول همراه باشد.

وی ادامه داد: معلمان باید به سمت تدریس انفرادی و گروهی بروند، پاسخگویی فعال و حرفه‌ای داشته باشند، برنامه هایشان منعطف شده و البته می بایست بر شاگرد محوری و تاکید بر ابزار هم توجه داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد: تخصیص اعتبار برای ساخت ۳۷ زمین چمن مصنوعی و ۵ سالن ورزشی درون مدرسه ای و بالا بردن سرانه ورزشی دانش آموزی در استان، احیای داروخانه درمانگاه فرهنگیان شهرستان ایلام و همچنین احیای اردوگاه دانش آموزی کشوری شهرستان ایوان، افتتاح مرکز اُتیسم و هنرستان دانش آموزان با نیازهای ویژه‌، خرید ۳۴۱ مورد تبلت، برگزاری ۵ هزار نفر ساعت کارگاه آموزشی در اسفند و فروردین ماه در حوزه ابتدایی و .... از دیگر اقدامات انجام شده در مجموعه آموزش و پرورش استان است که در این زمینه نیز از تمامی همکارانم تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 32019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha