رد  رشوه ۲۳۰ میلیون تومانی توسط  ماموران پلیس فتا کرمانشاه

سرویس کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان گفت: 2 تن از ماموران پلیس فتا کرمانشاه، ضمن دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری پیشنهاد 2 میلیارد و 300 میلیون ریالی رئیس باند را هم رد کردند.

به گزارش کردپرس، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر اینکه اعضای یک باند کلاهبرداری با استفاده از اوراق شناسایی و مدارک هویتی افراد مختلف اقدام به صدور گواهی فعالیت و تهیه مبایعه نامه جعلی واحد صنفی کرده و با مراجعه به بانک نسبت به تهیه دسته چک اقدام و دست به کلاهبرداری در سطح کشور می زنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با به جریان افتادن پرونده تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز و ماموران پلیس فتا موفق به شناسایی محل سکونت سردسته باند کلاهبرداری شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران علاوه بر دستگیری سردسته باند، تعدادی دسته چک و مدارک هویتی به نام اشخاص مختلف و مبایعه نامه و گواهی فعالیت جعلی کشف کردند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: سردسته باند کلاهبرداری در ادامه و برای فرار از دست قانون به سرگرد شهسواری و سروان رضایی پیشنهاد رشوه 2 میلیارد و 300 میلیون ریالی را در قالب 5 کارت بانکی مطرح می کند اما این ماموران پاکدست و وظیفه شناس ضمن رد آن، نسبت به ضمیمه کردن کارت های بانکی در پرونده اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه بازرسی استان هم پس از بررسی های لازم صحت اقدام ارزشمند ماموران پلیس فتا را تایید کرده است، یادآور شد: این موضوع ثابت کرد پلیس در برخورد با مجرمان مقتدرانه عمل کرده و با شرافت و پاکدستی تنها به فکر خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند متعال و اقشار مختلف جامعه است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به دستگیری 3 عضو دیگر باند، از معرفی هر 4 کلاهبردار به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کد خبر 31857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha