یک کشتە و شش مجروح در پی وقوع انفجار در کرکوک

سرویس عراق و اقلیم کردستان- در پی وقوع انفجار انتحاری در کرکوک یک زن غیرنظامی جان خود را از دست دادە و 4 نیروی پلیس فدرال عراق و دو غیرنظامی مجروح شدند.

به گزارش کردپرس، سایت خبری زمن گزارش داد که نیروهای پلیس فدرال عراق در کرکوک اعلام کرده اند که امروز سه شنبه 11 شهریور / 1 سپتامبر، یک عامل انتحاری با استفاده از خودروی پیکاب بمب گذاری شده سعی در ورود به شهر کرکوک و منفجر ساختن خود در مناطق پر ازدحام این شهر و هدف قرار دادن شهروندان داشته، اما در پست بازرسی پلیس فدرال در جاده کرکوک به تکریت، شناسایی و خودروی وی منهدم شده است.

بر اساس خبر؛ در پی منهدم کردن خودروی بمب گذاری شده و وقوع انفجار در این پست بازرسی، یک زن غیرنظامی جان خود را از دست داده و 4 نیروی پلیس فدرال و دو غیرنظامی دیگر مجروح شده اند.

سایت خبری خندان نیز به نقل از رسانه امنیتی عراق گزارش داد که این انفجار در پل مریم بگ کرکوک روی داده و در اثر آن یک زن غیرنظامی کشته شده و سه نیروی پلیس نیز مجروح شده اند.

خندان همچنین گزارش داده که شب گذشته نیز عناصر داعش در منطقه طوزخورماتو در استان صلاح‌الدین عراق به پست بازرسی ارتش عراق حمله کرده اند و در نتیجه این حمله یک سرباز ارتش جانباخته و یک سرباز نیز مجروح شده است.

کد خبر 318096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha