ادامه حیات سازمان های مردم نهاد در گرو حمایت دولت / سیامک رحیمی*

سرویس کرمانشاه _ "بدون تردید ، ادامه حیات سازمان ها و تشکل های مردم نهاد و انجام فعالیتهای مؤثر آنان در گرو حمایت های بی دریغ مادی و معنوی دولت و مسئولین محترم می باشد و این واقعیتی غیر قابل انکار است".

امروزه و در شرایط کنونی جامعه که جوانان و فرزندان ما در تیررس انحرافات اخلاقی و آسیب های اجتماعی قرار دارند ، و فضای موسیقی ما در جامعه نیز به سمتی رفته که اکثر جوانان ما به شیوه ای نادرست از طریق رسانه های ماهواره ای و فضای مجازی ، آموزش اشتباه و آثار و محصولات غیر هنری و ناسالم را دریافت می کنند ، تشکل هایی فرهنگی هنری همچون خانه موسیقی ، حمایت و همکاری بیش از پیش و همه جانبه دولت و مسئولین محترم را می طلبد.

خانه موسیقی پاوه از بدو تاسیس تاکنون به عنوان سازمانی مردم نهاد در جهت خدمت و نیل به اهداف والای فرهنگی هنری با ۳۰۰ نفر عضو ، هنرمند و هنرجو به عنوان سهامدار بزرگ رشد و تعالی فرهنگ و هنر دیار پاوه و هورامان و با استفاده از پتانسیل های خاص خود ، با فراهم آوردن چندین فرصت شغلی برای اساتید و هنرمندان و اجرای برنامه و پروژه های مختلف آموزشی و پژوهشی ، و با ایجاد محیطی امن و بستری مناسب توانسته بسیاری از جوانان را از آسیب های اجتماعی مصون نگه دارد.

بدون تردید ، ادامه حیات این سازمان ها و تشکل ها و انجام فعالیتهای مؤثر آنان در گرو حمایت های بی دریغ مادی و معنوی دولت و مسئولین محترم می باشد و این واقعیتی غیر قابل انکار است. چشم ما اهالی هنر نیز به لطف و عنایت دولت و مسئولین محترم می باشد.
امید می رود با همکاری هم بتوانیم خدمات ارزنده ای را به جامعه هنری ارائه ، و نوای نتها و سازهایمان نوید بخش آینده ای روشن برای موسیقی و رشد و تعالی فرهنگ و هنر دیارمان ، پاوه و هورامان باشد.

* مدیر عامل خانه موسیقی پاوه

کد خبر 317048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha