آموزش در مدرسه بسترساز تحولات جامعه در آینده

سرویس ایلام - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در مراسم بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه عنوان کرد: آموزش در مدرسه بسترساز تحولات جامعه در آینده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمدسبحان حسنی گفت: معلمین انسان های شریفی هستند که آینده‌ی کشور را به واسطه تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین بیمه می کنند.

وی تاکید کرد: ساخت فکری نوجوانان و جوانان ما از بستر مدرسه آغاز می شود و هر آنچه که آموزش می بینند منشأ مهمی برای تحولات جامعه در آینده خواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به سالروز شهادت شهید استاد مطهری نام گذاری این روز را به عنوان روز معلم افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «شهید مطهرى در طهارت روح و قوّت ایمان و قدرت بیان کم نظیر بود».

معاون استاندار ایلام با اشاره به منشأ بسیاری از مشکلات از جمله مسائل اقتصادی کشور بیان داشت: فرهنگ سازی موثر در مدرسه می تواند زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی در جامعه باشد.

وی مطالبات از آموزش و پرورش و معلمین را علاوه بر وظایف ذاتی خود توجه به نیازهای روز جامعه دانست و اضافه کرد: نوع نگاهی که به نیازهای روز دانش آموزان می شود بسیار مهم است.

حسنی با اشاره به تمرکز دشمن بر روی بنیان های اقتصادی و تلاش برای جلوگیری از قوی شدن کشور در این حوزه خاطر نشان کرد: باید بنیان های اقتصادی را از ذهن افراد و آن هم از مدرسه شروع کنیم و تلاش کنیم نیازهایی را که در جامعه داریم با فرهنگ سازی در مدرسه برطرف سازیم.

کد خبر 31695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha