تجلی شور و شعور حسینی با اجرای مصوبات ستاد کرونا

سرویس ایلام - امام جمعه ایلام در سی و سومین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا، عنوان کرد: همه موظف به اجرای پروتکل های بهداشتی در مراسمات عزاداری ایام محرم هستند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار خاطرنشان کرد: با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مبارزه کرونا نشان تبعیت از امر ولایت فقیه است، ابراز کرد: در موضوع برگزاری عزاداری و سوگواری ماه محرم تبعیت هیئت ها باید از ولی فقیه باشد و نشان این تبعیت، در اطاعت بی چون و چرا از رهنمودهای معظم له در برگزاری مراسمات است.

وی تصریح کرد: دنیا برگزاری مراسمات ماه محرم را رصد می کند که در مراسمات ماه محرم با توجه به شیوع کرونا چه اتفاقی می افتد،باید کاملا مراقبت کنیم و بهانه ای برای دشمنان ایجاد نشود که بگویند هیئت های عزاداری باعث شیوع بیشتر کرونا شدند.

امام جمعه ایلام افزود: همه موظف به اجرای پروتکل های بهداشتی در مراسمات عزاداری ایام محرم هستند، در غیر این صورت مسئولیت بیمار شدن عزاداران بر عهده بانیان این مراسمات است لذا مسئولان هیئت های مذهبی و بانیان مراسمات عزاداری باید مصوبات ستاد کرونا را رعایت کنند و چنانچه بر اثر سهل انگاری ما، فردی مبتلا به کرونا شود باید در قیامت پاسخگو باشیم.

کد خبر 316778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha