ارومیه ای ها، صاحب «کارت شهروندی» خدمات شهری می شوند

سرویس آذربایجان غربی- رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه گفت: با هدف ارتقاء رفاه شهروندان کارت های شهروندی که بیشتر خدمات شهری در آن آپلود شده راه اندازی می شود.

به گزارش کردپرس، به نقل از شهرداری؛ رضا مشهدی کشتیبان با اشاره به راه اندازی سیستم جامع الکترونیک حمل و نقل، بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه مجهز به سیستم های نوین پرداخت الکترونیکی کرایه و سامانه مانیتوریتگ می شوند.

او در خصوص جزییات بیشتر این سیستم گفت: به تدریج کارت‌های قبلی اتوبوس از چرخه خارج و کارت‌ شهروندی با تکنولوژی روز جایگزین آنها می‌شوند.

کشتیبان با اشاره به راه اندازی کارت شهروندی با هدف ارتقاء رفاه شهروندان تصریح کرد: در این کارت های شهروندی که بیشترخدمات شهری در آن آپلود شده و شهروندان می توانند از این کارت به عنوان کیف پول الکترونیکی هوشمند خریدهای خود را انجام دهند

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه با اشاره به اجرای 12 قرارداد سرمایه گذاری در ارومیه، نیز بیان کرد: کارهای اولیه برخی از این قراردادهای سرمایه گذاری چون احداث سرویس های بهداشتی جدید، بسترسازی جهت ایجاد ایستگاه های ورزش در پارک ها، راه اندازی زیپ لاین در پارک جنگلی و احداث بازارچه فرهنگیان انجام شده است .

او احداث پل‌های عابر پیاده غیر مکانیزه، احداث سرویس‌های بهداشتی مدرن، احداث پمپ بنزین، ساخت مجتمع تجاری، خدماتی و مسکونی اوریاد ، پروژه سیتادیوم، میدان امام(ره)، شهرک ویلایی اسپیرو و مجتمع مسکونی و تجاری را ازجمله پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال اجرا درشهر ارومیه عنوان کرد.

کد خبر 316448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha