اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به بیمارستان ۶۴ تختخوابی ملکشاهی

سرویس ایلام - در سفر یک روزه استاندار ایلام به شهرستان ملکشاهی اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان از محل اعتبارات استانداری مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا سفری یک روزه به شهرستان ملکشاهی داشت و ضمن دیدارهای مردمی و بازدید میدانی از برخی پروژه‌های عمرانی این شهرستان در جلسه شورای اداری این شهرستان مصوباتی داشت.

وی در تشریح مصوبات این سفر عنوان کرد: رفع مشکل آب هفت روستای ملکشاهی تا سه ماه آینده توسط شرکت آب و فاضلاب، اداره برق و بنیاد مستضعفان مصوب و همچنین مقرر شد اسناد طرح نقشه و برآورد ایستگاه تصفیه خانه ملکشاهی را تا دو هفته آینده شرکت آبفا باید در اختیار بنیاد مستضعفان جهت سیر مراحل قانونی قرار دهد.

استاندار ایلام گفت: مقرر شد از محل اعتبارات استانداری ۲۰ میلیارد تومان به بیمارستان ۶۴ تختخوابی ملکشاهی و دی کلینیک پرداخت شود و مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانداری به تقاطع غیرهمسطح سه راهی ملکشاهی ایلام دره شهر تخصیص یابد.

بهرام نیا افزود: مقرر شد ظرف سه هفته آینده اطلاع‌رسانی لازم برای تشویق همگانی از طریق فرمانداری و راه و شهرسازی انجام شود تا تمام افراد واجد شرایط شهرستان در قالب طرح اقدام ملی مسکن صاحب مسکن شوند.

او گفت: مبلغ یک میلیارد تومان بابت موضوع آبیاری روستای پاریاب از محل اعتبارات استانداری تامین و پرداخت خواهد شد و همچنین اعتبار مورد نیاز تکمیل طرح هادی در روستاهای گنبد پیرمحمد، قلعه جوق و باولگ به مبلغ هشت و نیم میلیارد تومان از طریق استانداری تامین می‌شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه زمین های واگذار شده به مردم ملکشاهی از طریق طرح در کمیسیون ماده ۵ حل و فصل خواهند شد، عنوان کرد: مجتمع گردشگری شهرستان ملکشاهی از طریق تفاهم بین بنیاد مستضعفان و شهرداری به مبلغ یک میلیارد تومان انجام می‌پذیرد.

بهرام نیا اعلام کرد: مقرر شد پروژه راه دسترسی به آبشار اما از طریق مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت و با هماهنگی منابع طبیعی ظرف دو هفته آینده آغاز به کار نماید و اتصال فیبر نوری آموزش و پرورش شهرستان ملکشاهی از محل اعتبارات استانداری تامین گردد.

او گفت: در جلسه شورای اداری شهرستان ملکشاهی مصوب کردیم که آسفالت جاده دسترسی شهید گمنام شهر مهر توسط شهرداری مهر و با اعتبارات استانداری انجام شود و همچنین مبلغ ۹۰ میلیون تومان جهت دو تیر برق به منظور راه اندازی کلانتری بخش گچی اختصاص یافت.

کد خبر 30829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha