حاج وحید نظریان افتخاری برای ایران اسلامی و کرمانشاه است

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: تلاوت زیبای حاج وحید نظریان بارها با تحسین و تشویق رهبر معظم انقلاب روبرو شد و ایشان افتخاری برای ایران اسلامی و کرمانشاه است.

به گزارش کردپرس؛ «بهمن امیری مقدم» در محفل معنوی ضیافت نور و انس با قرآن و آیین تجلیل از قاری برجسته کرمانشاهی استاد حاج وحید نظریان که به مناسبت قدردانی از تلاوت زیبای وی در محضر رهبر معظم انقلاب صورت گرفت؛ عنوان کرد: حضور قاریان برجسته کرمانشاهی در این محفل و تلاوت‌های زیبای آن‌ها و همچنین حضور حاج حمید ملکشاهی قاری ممتاز بین‌المللی و افتخار کرمانشاه، یک معنویت، نورانیت و عطر و بوی خاصی به این فضا بخشید‌ه است.

مدیر ارشد استان عنوان کرد: این محفل معنوی انس با قرآن به مناسبت تجلیل از حاج وحید نظریان برگزار شده‌است. در زمان تلاوت این عزیز، رهبر معظم انقلاب بارها به تحسین و تشویق ایشان پرداخت و همه کرمانشاهی‌ها احساس غرور کردند.

وی افزود: حاج وحید نظریان از یک صوت و لحن بسیار زیبا برخوردار است و تلاوت‌های ایشان بسیار دلنشین و روح نواز است و بسیار خوشحالیم که در استانداری کرمانشاه از نعمت صوت زیبای ایشان بهره مند هستیم.

امیری مقدم با تاکید بر اینکه خیر دنیا و آخرت در انس با قرآن است، در ادامه عنوان کرد: مشاهده عزت و جایگاه ارزشمند چهره‌هایی مانند حاج وحید نظریان نشان می‌دهد که انس با قرآن موجب عاقبت به خیری در این دنیا و به لطف خدا در آخرت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه قرآن پاک کننده زنگار از جسم و جان است؛ تاکید کرد: خانواده‌ها در کنار درس‌، فرزندان خود را با دین و محافل قرآنی آشنا و مانوس کنند تا در زندگی عاقبت به خیر، سالم و موفق شوند.

محفل معنوی ضیافت نور و انس با قرآن کریم و مراسم تجلیل از استاد «حاج وحید نظریان» قاری ممتاز و بین المللی با حضور بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه و جمعی از قاریان برجسته و پیشکسوت استان، ظهر امروز در یازدهمین روز از ماه ضیافت الهی در مسجد غدیر استانداری برگزار شد.

هفته گذشته رهبر معظم انقلاب در محفل انس با قرآن که در اولین روز از ماه مبارک رمضان در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد؛ تلاوت های حاج وحید نظریان را تایید و مورد تمجید و تحسین قرار دادند.

حاج وحید نظریان قاری بین المللی و ممتاز کشور اهل کرمانشاه است که در اولین روز از ماه مبارک رمضان در محفل انس با قرآن در حضور رهبر معظم انقلاب به تلاوت قرآن پرداخت و امروز در مراسمی با حضور استاندار، معاونین، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و کارکنان استانداری از ایشان تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 30707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha