وضعیت نامناسب درمانی و زیرساختی برخی از بیمارستان‌های ایلام

سرویس ایلام - معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: برخی از بیمارستان‌های استان در وضعیت مناسبی به سر نمی برند و در شأن مردم ایلام نیستند همچنین وضعیت درمانی در استان راضی کننده نیست و مردم مشکل دارند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمدسبحان حسنی در ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت مناسب استان در بحث کرونا گفت: رعایت پروتکل‌ها را بایستی در دستور کار قرار دهیم و در مدارس تامین ماسک، ضد عفونی کردن و تهویه فضا را جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه اگر فردی علائمی دارد نباید وارد مدرسه و کلاس شود افزود: دانش آموزان و اولیا از این بابت نگرانی از غیبت دانش آموزان برای حضوردر کلاس‌ها نداشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: برخی از بیمارستان‌های استان در وضعیت مناسبی به سر نمی برند و در شأن مردم ایلام نیستند همچنین وضعیت درمانی در استان راضی کننده نیست و مردم مشکل دارند و تیم جدید دانشگاه علوم پزشکی می‌بایست رفع این مسائل را در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: بحث مسیر دسترسی و همچنین تکمیل بیمارستان جدید استان و بودجه‌هایی که باید اختصاص یابد به سرانجام برسد.

عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در این نشست گفت: اولین اولویت ستاد کرونا تزریق دوز سوم واکسن است؛ با توجه به تأکید رئیس جمهور مبنی بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها انتظار است که تمام مراکز آموزشی اهتمام جدی را برای برگزاری کلاس‌ها در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: بیمارستان‌ها با توجه به در پیش بودن فصل گرما سیستم‌های برق اضطراری را آماده کنند چرا که برای جلوگیری از قطع برق و تولید اکسیژن بیماران کرونایی این موضوع بسیار حیاتی است.

کد خبر 30537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha