دانش‌آموزان با ماسک در کلاس حاضر شوند/ واکسیناسیون 5 تا 12 ساله ها پایین است!

سرویس آذربايجان غربى- مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی گفت: دانش‌آموزان باید با الزام استفاده از ماسک، در کلاس‌های درس حاضر شوند و مدیران مدارس هم نظام مراقبت بهداشتی را افزایش دهند.

به گزارش کردپرس، جواد جنگی ضمن تبرک حلول ماه مبارک رمضان افزود: با توجه به حضوری بودن تمام فعالیت‌های تربیتی و آموزشی در همه مقاطع تحصیلی، بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بنا به دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش از چهاردهم فروردین 1401 شروع شده است.

او بیان کرد: دانش‌آموزان باید با الزام استفاده از ماسک، در کلاس‌های درس حاضر شوند و مدیران مدارس هم نظام مراقبت بهداشتی را افزایش دهند همچنین در صورتی که دانش‌آموزی دچار علائم بیماری بود، از دیگر دانش‌آموزان جدا شود تا به وضعیت درمان آن رسیدگی شود.

مدیر‌کل آموزش و پرورش گفت: در دو سال گذشته معلمان و دانش‌آموزان و اولیای آنها روزهای سختی را از باب آموزش سپری کرده‌اند و حضوری نبودن کلاس‌های درس لطمات جبران‌ناپذیری را به سیستم آموزش و پرورش وارد کرده است.

جنگی با اشاره به شعار سال (تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی) تاکید کرد: آموزش و پرورش با استناد به سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب هدف گذاری هوشمندانه‌ای را در راستای نظام تعلیم و تربیت طراحی کرده است و به‌زودی شاهد شکوفایی مجدد پرورش و آموزش در مدارس خواهیم بود.

او ادامه داد: کرد: تمام تمهیدات لازم برای آموزشی باکیفیت و به دور از مشکلات کرونایی انجام گرفته است تا نگرانی خاصی برای خانواده ها در این مورد وجود نداشته باشد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان گفت: 91 درصد دانش‌آموزان 12 تا 18 سال، 37 درصد دانش‌آموزان 5 تا 12 سال و 97 درصد معلمان استان آذربایجان غربی واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 30114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha