«حضرت پور» تا اعلام حکم قضایی شهردار می ماند/معاون سکاندار شهرداری می شود

سرویس آذربایجان غربی- پس از بازداشت شهردار ارومیه، سخنگوی شورای شهر گفت: شورای شهر ارومیه امروز جلسه فوق العاده برگزار و در نتیجه آن مقرر شد حضرت پور تا صدور حکم و تعیین تکلیف نهایی شهردار بماند و معاون شهردار موقتا وظیفه مدیریت این مجموعه را برعهده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار کردپرس، حسین پناهی در حاشیه سی صد و پنجمین جلسه فوق العاده شورای شهر ارومیه درباره نتایج جلسه فوق العاده شورای شهر اظهار داشت: با توجه به اتفاقات روز گذشته و صدور بازداشت موقت برای شهردار جلسه فوق العاده شورای شهر صبح امروز با حضور اعضای شورا برگزار شد و تا عصر ادامه داشت.

سخنگوی شورای شهر ارومیه گفت: با استعلاماتی که از وزارت کشور و دادستان محترم انجام شد ، راه قانونی برای برکناری شهردار فعلا احصا نشد و آقای حضرت پور تا صدور حکم و تعیین تکلیف نهایی به عنوان شهردار خواهند بود مگر این که در این مدت استیضاح انجام شود.

او تاکید کرد: البته نتیجه نهایی بعد از استعلامات مکتوب با نهادهای مربوطه اعلام خواهد شد اما موقتا برای اینکه در انجام امور مدیریت شهری خللی وارد نشود آقای غلامرضا عدل دوست معاون شهرداری مدیریت این مجموعه را برعهده خواهند داشت.

به گزارش کردپرس، سخنگوی شورای شهر در جلسه فوق‌العاده شورای شهر که با حضور حداکثر اعضا برگزار شد به زبان آذری صحبت کرد این در حالی است که شورای شهر ارومیه از اعضای کرد و آذری تشکیل شده است.

روز گذشته 22 دی ماه، سربازان گمنام امام زمان، محمد حضورت پور شهردار ارومیه را دستگیر کردند، ساعاتی بعد یکی از اعضای شورای شهر ارومیه اعلام کرد که شهرداری به اداره اطلاعات استان فراخوانده شده است، اما بعد تر خبر دستگیری از سوی دیگر عضو شورای شهر شهردار تایید شد

کد خبر 3010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha