قطع شدن دست یک نوجوان با انفجار مواد محترقه / داغ نبود امکانات درمانی در تکاب

سرویس آذربایجان غربی- کارشناس فوریت های پزشکی بیمارستان مهر امام علی (ع) تکاب گفت: دست نوجوان ۱۵ ساله تکابی به دلیل انفجار مواد محترقه دست ساز از ناحیه مچ قطع شد و به دلیل نبود امکانات درمانی به زنجان اعزام شد.

به گزارش کردپرس، ابراهیم عابدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دست نوجوان ۱۵ ساله تکابی در اثر انفجار بمب دست ساز از ناحیه مچ متلاشی و برای ادامه درمان به استان زنجان اعزام شد.

او ادامه داد: این حادثه به علت بی توجهی و بازی با مواد محترقه رخ داده و دست این نوجوان از ناحیه مچ متلاشی و جهت تکمیل درمان به دلیل نبود امکانات درمانی در شهرستان به شهرستان زنجان اعزام شد.

کارشناس فوریت‌های پزشکی بیمارستان مهر امام علی (ع) تکاب گفت: با توجه به نزدیکی به چهارشنبه آخر سال پیش بینی می‌شود حوادث مشابهی برای شهروندان روی دهد.

عابدی گفت: از خانواده‌های محترم تقاضا داریم بر فرزندان خود نظارت کامل داشته باشند و آنان را از بازی با مواد محترقه و آتش زا منع کنند، چرا که یک اشتباه و سهل انگاری در این زمینه برابر با یک عمر پشیمانی است.

گفتنی است؛ اوایل ماه جاری نیز دست یک کارگر شهرداری تکاب حین کار قطع شد، اما متاسفانه چون تکاب کوچکترین امکانات درمانی و تجهیزات انتقال هوایی مصدوم ندارد، زمان طلایی پیوند عضو برای این کارگر از دست رفت.

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

قطع شدن دست کارگر تکابی حین کار/تکاب نه پزشک داشت نه بالگرد برای انتقال!

شبکه بهداشت و درمان تکاب؛ جوابیه یا توجیه!

کد خبر 29105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha