مدیریت مصرف برق باید کمترین تبعات را برای بخش صنعت داشته باشد

سرویس کرمانشاه _ مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به کمبودها و ناترازی هایی که امسال در خدمات رسانی ایجاد شد؛ گفت: سال ها صنعت برق این چنین محدودیتی را تجربه نکرده بود و این اتفاق و محدودیت هایی برای واحد های صنعتی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، آرش كردي در آیین معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه که به صورت آنلاین با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر و معاونین این شرکت برگزار شد تقاضا و مصرف را نقطه ثقل اقدامات شرکت برق دانست و گفت: اگر زمانی دچار مشکل شویم نباید بخش صنعت را دچار مخاطره کنیم چون صنعت، مولد و پیشران توسعه است، باید مدیریت مصرف را از جایی شروع کنیم که هوشمند باشد، کمترین تبعات را برای بخش تولید داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توانیر خاطرنشان کرد: از ابتدای ۱۴۰۰ مجلس قانونی را مصوب کرده است با توجه به تنگناهایی که ایجاد شده بود ردیف هایی را به صورت قطعی ابلاغ کرد صنعت برق کشور ۴۰ درصد و سایر شهرکها ۶۰درصد این اعتبارات را پرداخت کنند .

وی ادامه داد: این قول را می دهیم که ۴۰ درصد را تامین کنیم و الگوهای محققی بین شرکت‌های برق منطقه ای و توزیع برق باشهرک های صنعتی داریم .در سال جاری بیش از ۱۰ موافقتنامه برای احداث در شهرک صنعتی فقط در تهران منعقد شده که به شکل موفق عملیات اجرایی و تخصیص تسهیلات آنها آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت اساسی که بتواند در کرمانشاه اشتغال ایجاد کند آن است که شرکت های صنعتی را پوشش دهیم ضمن اینکه هر آنچه زیرساخت در شهرک های صنعتی انجام می‌شود مربوط به زیرساخت صنعت برق است.

کردی با تاکید بر اینکه منابع زیرساخت‌های شهرک صنعتی زاگرس را تا پایان سال تامین خواهیم کرد؛ گفت: در خصوص صادرات برق بخشی از نیروگاه سنندج به استان کرمانشاه و سپس عراق انتقال خواهد شد به این ترتیب ظرفیت انتقال برق ما به سمت عراق ۳۰۰ تا ۴۰۰ مگاوات افزایش می یابد. ما این کار را به این نیت انجام می‌دهیم که در سال‌های آتی از این افزایش ها به صادرات استان بهره برسانیم.

وی یادآورشد: صنعت برق در استان کرمانشاه ریشه‌دار و شرکت‌هایی که از برق منطقه خارج می‌شوند دارای سابقه هستند بنابراین انتظار می رود که هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد تا ما شرمنده مردم نشویم.

مدیرعامل شرکت توانیر بیان داشت :کرمانشاه برای ما یادآور خاطره خدمت و خدمت‌رسانی در عرصه برق است، در حادثه زلزله تلخ سال ۹۶ دوستانی که در کرمانشاه حضور داشتند شعارشان این بود؛ دستگاهی که خدماتش را در کوتاه‌ترین زمان به ۱۰۰ درصد می‌رساند باید صنعت برق باشد.در مناطق زلزله‌زده ما شاهد زحمات شبانه‌روزی همکاران در شرکت برق کرمانشاه و خدمات صادقانه آنها بودیم.

کد خبر 28772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha