صرف ٥ هزار میلیارد تومان برای بزرگراه  ارومیه- سرو /پروژه هنوز تکمیل نیست

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون ۵ هزار میلیارد تومان برای پروژه راهسازی بزرگراه بین‌المللی ارومیه-سرو هزینه شده و در بهار سال آینده با افتتاح ٣ کیلومتر باقی‌مانده شاهد تکمیل نهایی بزرگراه خواهیم بود.

به گزارش کردپرس، سیدمحسن حمزه‌لو، در بازدید از عملیات پایانی بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو از افتتاح قطعه پایانی این محور قبل از پایان سال جاری خبر داد.

او با اعلام اینکه ۶۵٠ میلیارد ریال برای ساخت و آسفالت ۶ کیلومتر و ۵٠٠ متر از بزرگراه بین‌المللی ارومیه سرو هزینه شده، گفت: پروژه بزرگراه بین‌المللی ارومیه سرو به طول ۵١ کیلومتر است که بهار و تابستان امسال ١٠ کیلومتر از آن افتتاح و در بهار سال آینده با افتتاح ٣ کیلومتر باقی‌مانده شاهد تکمیل نهایی بزرگراه خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تاکنون ۵ هزار میلیارد تومان برای این پروژه راهسازی هزینه شده، ادامه داد: افزایش ایمنی تردد در مبادی ورودی پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی از جمله بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو در تحقق اقدامات راهبردی راه و شهرسازی برای تقویت حمل‌ونقل بین‌المللی تعیین‌کننده است.

حمزه لو، همچنین از پالایشگاه قیر ارومیه به عنوان نخستين واحد تولیدکننده محصولات مطابق با تکنولوژی‌های نسل سوم بازدید کرد و گفت: تولیدات پالایشگاه قیر ارومیه با محوریت کاهش آلودگی محیط‌ زیست، بهره‌وری انرژی و کمک به ارتقای صادرات فرآورده‌های غیرنفتی تهیه و عرضه‌ می‌شود.

او ادامه داد: این واحد تولیدی پالایشی به عنوان مجهزترین پالایشگاه با ظرفیت تولید روزانه ۵٠٠ تا هزار تن قیر بخشی از نیاز پروژه‌های راهسازی را تأمین می‌کند.

کد خبر 28747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha