سپرده گذاران قرض الحسنه ای برتر ایلام تجلیل شدند

سرویس - در آیینی که به مناسبت آغاز هفته احسان و نیکوکاری در ایلام برگزار شد از سپرده گذاران قرض الحسنه ای برتر استان که در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان ایلام سپرده گذاری ویژه داشته اند تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مدیرکل امداد استان ایلام در این آیین که مدیران و روسای بانکهای ملی، قرض الحسنه مهر و قرض الحسنه رسالت و تعدادی از خیرین سپرده گذار نیز حضور داشتند با ارائه گزارشی از خدمات قرض الحسنه ای این نهاد گفت: در سال جاری بیش از 38 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان این استان پرداخت شده است و بیش از 3 هزار و 600 نفر از این خدمات برخوردار شده اند.

رضا طاهری افزود: این تسهیلات قرض الحسنه ای در زمینه های ایجاد اشتغال بر ای نیازمندان،تأمین مسکن،هزینه های تحصیلی،ازدواج و کارگشایی پرداخت شده اند.

وی ادامه داد: از محل هم افزایی با بانکهای قرض الحسنه مهر و رسالت نیز در سال جاری 14 میلیارد و 500 میلیون ریال قرض الحسنه به بیش از هزار و 100 نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد ولایت استان ایلام در سال 95 فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: ترویج فرهنگ قرض الحسنه و نیکوکاری و مرتفع شدن مشکلات مالی و معیشتی نیازمندان از اهداف اولیه راه اندازی این صندوق قرض الحسنه ای بوده است.

طاهری با عنوان اینکه گسترده تر شدن خدمات قرض الحسنه ای این نهاد به نیازمندان و مددجویان و مشارکت بیشتر در برطرف شدن مشکلات آنها نیازمند سپرده گذاری مردم نیکوکار و نوع است گفت: از همه مردم نیکوکار استان برای سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت دعوت می کنیم.

در ادامه این مراسم از خیربن و سپرده گذاران قرض الحسنه ای برتر که در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان ایلام سپرده گذاری ویژه دارند با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و روسای بانکهای ملی،مهر و رسالت ایلام تجلیل شد.

همچنین در این آیین علاوه بر تجلیل از سپرده گذاران و خیربن قرص الحسنه ای ایلام از روسای بانکهای ملی،مهر و رسالت ایلام بخاطر ارایه خدمات قرض الحسنه ای به مددجویان و نیازمندان استان تجلیل شد.

کد خبر 28485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha