جابجایی مدیران، سپردن پرچم خدمت به یک فرد جدید است

سرویس کرمانشاه _ منوچهر فخری گفت: در نظام جمهوری اسلامی جابجایی مدیریت‌ها در واقع سپردن پرچم خدمتگزاری به مردم به یک مدیر جدید است.

به گزارش کردپرس؛ معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در آیین معارفه محسن ارجمندی به عنوان سرپرست جدید دفتر فنی استانداری و تکریم از خدمات شهرام کهریزی مدیرکل سابق این دفتر‌ عنوان کرد: استاندار کرمانشاه تلاش بسیار گسترده و جهادی را برای توسعه و آبادانی کرمانشاه آغاز کرده است و باید در این مسیر خدمت و کار جهادی همه با ایشان همراه و همدل باشیم.

وی افزود: تغییر مدیریت‌ها در سیستم‌های ادارای یک امر کاملا طبیعی و عادی است و اگر این جابجایی‌ها وجود نداشت اکنون ما پشت این میزها قرار نداشتیم.

. فخری افزود: در این جابجایی‌ها در واقع نقش های مدیران عوض می شود و جهاد خدمت به هموطنان عزیزمان همچنان ادامه دارد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه بیان کرد: آقای کهریزی از مدیران باسابقه و خوب استان هستند و مدت ۴ سال در این حوزه مشغول خدمت جهادی و تلاشگرانه بودند که جای سپاس بسیار دارد.

وی افزود: آقای ارجمندی هم از نیروهای توانمند، تلاشگر و با تجربه حوزه عمرانی استانداری کرمانشاه هستند که امیدواریم حضورشان در این پست جدید بسترساز تحول و پویایی بیشتر باشد.

وی گفت: حوزه دفتر فنی استانداری پتانسیل بسیار خوبی در زمینه برخورداری از نیروهای توانمند را داراست که این ویژگی می‌تواند مدیر جدید این مجموعه را در پیشبرد برنامه‌ها در حوزه های مختلف کاملا یاری دهد.

کد خبر 28006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha