فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری ایلام شد

سرویس ایلام - طی آیینی فاطمه رستگار به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری استان ایلام معارفه و از زحمات محمدرضا رستم‌پور تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فاطمه رستگار دارای مدرک کارشناسی و در کارنامه خود ۱۰ سال مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صالح آباد، ۶ سال مسئول مجتمع کانون پرورش فکری ایلام‌، فعال اجتماعی و فرهنگی، ۱۹ سابقه فعالیت فرهنگی و نیروی رسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارد.

محمدرضا رستم‌پور در آیین تودیع خود ضمن تشکر از همکاران و مخاطبان هدف عنوان کرد: کانون را نباید کوچک دید، و خروجی و تأثیر کارهای کانون که با دست خالی انجام می‌دهد بیشتر از اعتبارات سازمان های دیگر است.

وی افزود: تمام خدماتی که کانون در اقصا نقاط استان و به کودکان محروم ارائه می‌دهد همگی کارهای مهمی هستند و مدیریت کانون را کودکان و نوجوانانی برعهده دارند که با نقاشی شعر و داستان خود مسیر آینده خویش و استان را می پیمایند.

فاطمه رستگار مدیرکل جدید کانون نیز گفت: کانون استان ایلام به لطف حمایت های خوب مرکز و مجموعه ی استانداری و همراهی و همدلی نیروهای متخصص و مجرب توانسته به فضل الهی و در اجرای اهداف و برنامه هایش گام هایی موثر و محکم و ارزنده بردارد و همچنان استوار و با برنامه و با تکیه بر خردجمعی و همدلی سازمانی و تعاملات موثر برون سازمانی، در راستای پرورش بالندگی و شکوفایی خلاقیت گل های زندگی؛ کودکان و نوجوانان آینده ساز ایران عزیز اسلامی بر ریل موفقیت و بالندگی به حرکت خود ادامه دهد.

او گفت: کانون مجموعه ای فرهنگی است و ان شاءالله تلاش خواهیم داشت از سرمایه ها و پتانسیل های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی، رسانه ای و... نیروهای بومی و همکاری ادارات و نهادهای فرهنگی به نحو مطلوب و تعاملی بهره ببریم تا در مسیر رشد و پرورش ذوقی و خلاقیت کودکان و نوجوانان گام های موثری برداریم.

رستگار تاکید کرد: کانون پرورش فکری استان، همکار و همدل و همزبان مجموعه ادارات و سازمان های استان خصوصا ادارات و مجموعه های فرهنگی و آموزشی است و با هم افزایی مطلوب و تعاملی جریان های موثری در استان ایجاد کنیم.

کد خبر 27977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha