به گزارش کردپرس، مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان حملات به مناطقی در اقلیم کردستان عراق با وجود آتش بس که پس از ۴۰ روز درگیری در منطقه برقرار شده است را شدیدا محکوم و بار دیگر تاکید کرد که اربیل جزئی از جنگ نبوده است.
به نوشته شفق نیوز، بارزانی افزود که با وجود آتش بس و مذاکرات، در حملات اخیر ۵ نفر کشته و بسیاری دیگر مجروح شدند.
وی بیان داشت که این امر، تلاشی برای نقض آتش بس و وارد کردن خسارت بیشتر به منطقه محسوب می شود.
نخست وزیر اقلیم کردستان در ادامه تاکید کرد که دولت فدرال باید برای پایان دادن به این حملات اقدامات عملی اتخاذ کند.
بارزانی در پایان از شرکای بین المللی خواستار تامین تجهیزات لازم برای حفاظت از کُردها و زیرساخت های انرژی در برابر این تهدادت مستمر شد.

نظر شما