هشدار دادستان ایلام به شوتی سواران و کورس‌های شبانه

سرویس ایلام - دادستان ایلام با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضایی است گفت: توقیف و جریمه در انتظار کورس‌های شبانه و شوتی‌سواران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، عبدالوهاب بخشنده اظهار داشت: این روزها و در بستر فضای مجازی کلیپ‌هایی مبنی بر هنجارشکنی عده‌ای با انجام کورس‌های شبانه و شوتی سواری منتشر می‌شود که دستور توقیف خطاب به نیروی انتظامی صادر شده و توقیف توسط نیروی انتظامی در اجرای دستور قضایی صورت می گیرد.

وی یادآور شد: پس از توقیف خودرو توسط نیروی انتظامی دادستانی از جهت اخلال در نظم عمومی و اجرای تبصره ۷ماده ۲۰ قانون قاچاق کالا و ارز برای متهمان پرونده قضایی تشکیل و با قاطعیت برخورد می شود.

دادستان ایلام خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد زیادی خودرو هنجارشکن و شوتی توقیف شده است که علاوه بر برخورد قضایی وپلیسی بنظر می رسد در جهت پیشگیری از این پدیده شوم باید کار فرهنگی و آموزش های لازم صورت گیرد.

وی گفت: ما این اطمینان را به مردم عزیز استان می‌دهیم که با همکاری نیروی انتظامی با این پدیده کورس‌های شبانه و شوتی سواران برخورد قاطع خواهیم کرد.

بخشنده تصریح کرد: با توجه به اینکه در اکثر موارد اعمال مجرمانه و مخاطره آمیز توسط افراد جوان و نوجوان با استفاده از خوردو والدین انجام می گیرد به خانواده ها توصیه می شود که مراقب فرزندان خود باشند تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری بعمل آید.

کد خبر 2770959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha