خدمات شهید رییسی در کنگره عظیم اربعین قابل توجه بود

سرویس ایلام - نماینده حرم ابوالفضل عباس (ع) در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برنامه های موکب العتبه عباسیه افزود: شهید آیت الله رییسی نقش پررنگی سال های متمادی در خدمات دهی به زائران اربعین حسینی داشته است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سید محمود علوی‌فر گفت: موکب عتبه العباسیه بر همین اساس اقدام به برنامه های مختلف فرهنگی برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید گرانقدر و همراهانش درنظر گرفته است.

وی تصریح کرد: موکب عتبه العباسیه در استان ایلام به نمایندگی از حرم ابوالفضل عباس در ایران، نسبت به برپایی موکب در مصلی شهر ایلام اقدام خواهد کرد.

نماینده حرم حضرت ابوالفضل عباس در جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: ۲ موکب عتبه العباسیه ویژه خواهران و برادران در محل نماز جمعه برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رییسی برپا می شود.

وی تصریح کرد: ملت ایران آیت الله رییسی که خادم مردم و نظام بود را از دست داد و همه ما در هر موقعیتی باید یاد و خاطره این شهید انقلابی و پرتلاش را گرامی داشته باشیم.

علوی فر گفت: حادثه ای که برای رییس جمهور کشورمان رخ داد بسیار تلخ و ضایعه اسف بار برای ملت ایران بود.

وی ادامه داد: ملت ایران هیچ گاه تلاش ها و خدمات شهید آیت الله رییسی را به کشور به خصوص در بحث کنگره اربعین از یاد نخواهد برد.

کد خبر 2770915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha