اولین همایش علمی توسعه اقتصاد نفت، گاز و پتروشیمی در ایلام برگزار می شود

سرویس ایلام - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام از برگزاری اولین همایش علمی توسعه اقتصاد نفت، گاز و پتروشیمی در استان و بررسی اثرات آن در تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، امین دوست محمدی گفت: در راستای تفاهم نامه صورت گرفته بین این سازمان با پتروشیمی ایلام پس از هشت ماه کار کارشناسی این همایش در راستای تدوین نقشه راه توسعه استان و بهره گیری بیشتر از ظرفیت اقتصاد نفت استان در مسیر تامین زیرساخت های توسعه پایدار به صورت سالانه برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش و نشست های تخصصی آن در فراخوانی که به زودی ابلاغ خواهد شد از ظرفیت مقامات ملی، نمایندگان مجلس، مراکز علمی -تحقیقاتی، نخبگان دانشگاهی، شرکت های دانش بنیان و کارآفرینان موفق بهره خواهیم گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: با عنایت به زوایای مورد نظر و گستردگی کار جهت برگزاری هرچه بهتر این همایش از ظرفیت حاکمیتی، علمی ،کارشناسی و اجرایی استانداری ایلام، سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، پتروشیمی ایلام، دانشگاه ایلام، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد دانشگاهی و… استفاده می شود.

دوست محمدی افزود: در این همایش که در اواسط تیرماه برگزار می شود مسئولیت همایش، مدیریت اجرایی و علمی به ترتیب بر عهده سازمان مدیریت و برنامه ریزی، پتروشیمی ایلام و دانشگاه ایلام خواهد بود.

کد خبر 2770173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha