عنصر «روایت» بخش مهمی از جنگ رسانه‌ای است

سرویس ایلام - رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در نشست شورای اداری استان ایلام با موضوع "تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت" عنوان کرد: روایت هنرمندانه و دقیق، محقق‌کننده جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سپهر خلجی تاکید کرد: بخشی از اعتبارات پروژه‌ها و طرح‌های کلان برای بحث تبیین‌گری و روایت هنرمندانه، باید اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه عنصر روایت بخش مهمی از جنگ رسانه‌ای است، خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم از اقدامات انجام شده و اتفاقات پیش‌رو یک روایت واقعی داشته باشیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: روایت خوب از مظلومیت مردم غزه و ۳۷ هزار شهید، افکار عمومی دنیا را به حرکت درآورد که امروز در اروپا و آمریکا در دنیا در دفاع از مظلوم وارد عمل شدند.

خلجی با بیان این‌که آرایش رسانه‌ای دشمن سال‌هاست که تغییر کرده و حالت آفندی به خود گرفته است، گفت: دشمن به نقاط ضعف و قوت ما حمله می‌کند، اربعین برای ما یک نقطه قوت و یک صحنه بی‌نظیر است که دشمن به آن حمله می‌کند.

وی با اشاره به این‌که امروز جنگ نفس‌گیری در روایت‌سازی داریم و درگیر جنگ مدیریت پیام هستیم، ابراز کرد: امروز تمرکز دشمن بر جنگ در حوزه اقتصادی است و همین موضوع را هم در عرصه رسانه پیش می‌برد و ما امروز به‌عنوان کارگزاران و مسئولان مأموریت داریم همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در عرصه جهاد تبیین وارد عمل شده و پای کار باشیم.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان این‌که هدف دشمنان در جنگ رسانه‌ای ناکارآمد جلوه دادن نظام است، افزود: وظیفه ما ایجاد امید و اعتمادافزایی در سطح جامعه است.

کد خبر 2770073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha